Sørens skriver:
Hej Allesammen
Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen)
Uuuuuh er meget spændt!!!!
Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig!
Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 
Glæder mig til at blive en del af Baby.dk familien!
MVH M
Velkommen til 
Her er super skønt, nogen gange en værre hønsegård 
Hvor er det spændende med jeres forsøg, dejligt I har taget den beslutning, for en far sidder altså ikke i generne 
Jeg selv er 28 lige om lidt! Jeg er single og er igang med behandlig med donor.. Jeg blev insemineret første gang 11/8, som desværre ikke lykkedes, og nu venter jeg på min mens så jeg kan komme igang igen..
Rigtig meget held og lykke til din mand og dig, håber du bliver glad for at være herinde..
Anmeld