Mangler "voksne" kvinder i mit liv! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Dansker I Holland

Velkommen til siden Du skal nok blive RIGTIG glad for at være herinde

Jeg er mor til 3 dejlige piger på 6 (snart syv til februar næste år) lige blevet 4 år og fylder et år den 22 november

Du er velkommen til og skrive til hver en tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

merle2010

velkommen til baby.dk du skal nok blive glad for at være herinde

jeg er 25 år uddannet pædagog og  mor til merle på 17 mdr og bonusmor til julian og anastazia på 5 år

håber snart der er en lille spire i din mave

Anmeld

16. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sørens skriver:

Hej Allesammen

Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen) Uuuuuh er meget spændt!!!!

Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig! 

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 

Glæder mig til at blive en del af Baby.dk familien!

MVH M

Hejsa og velkommen til

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her.

Du kan altid skrive til mig, både her og via pb.
*host-host* Jeg hører jo til de "lidt" ældre
(Min den yngste er 14 og jeg er bedstemor til 3)

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

SussieThyssen skriver:

Hejsa og velkommen til