Mangler "voksne" kvinder i mit liv! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Dansker I Holland

Velkommen til siden Du skal nok blive RIGTIG glad for at være herinde

Jeg er mor til 3 dejlige piger på 6 (snart syv til februar næste år) lige blevet 4 år og fylder et år den 22 november

Du er velkommen til og skrive til hver en tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

merle2010

velkommen til baby.dk du skal nok blive glad for at være herinde

jeg er 25 år uddannet pædagog og  mor til merle på 17 mdr og bonusmor til julian og anastazia på 5 år

håber snart der er en lille spire i din mave

Anmeld

16. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sørens skriver:

Hej Allesammen

Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen) Uuuuuh er meget spændt!!!!

Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig! 

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 

Glæder mig til at blive en del af Baby.dk familien!

MVH M

Hejsa og velkommen til

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her.

Du kan altid skrive til mig, både her og via pb.
*host-host* Jeg hører jo til de "lidt" ældre
(Min den yngste er 14 og jeg er bedstemor til 3)

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

SussieThyssen skriver:

Hejsa og velkommen til

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her.

Du kan altid skrive til mig, både her og via pb.
*host-host* Jeg hører jo til de "lidt" ældre
(Min den yngste er 14 og jeg er bedstemor til 3)

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Hej Sussie

Tak! Hvad er pb?

Jo det lyder som om du har nogle gode erfaringer! Det må da være helt fantastisk at opleve at éns "baby" får en baby!

Jeg blev scannet i dag og der er 2 gode æg, et i hver side! Så jeg skal insemineres på lørdag!!!! GLÆÆÆÆÆDER mig!

Anmeld

17. oktober 2011

SussieThyssen

Sørens skriver:

Hej Sussie

Tak! Hvad er pb?

Jo det lyder som om du har nogle gode erfaringer! Det må da være helt fantastisk at opleve at éns "baby" får en baby!

Jeg blev scannet i dag og der er 2 gode æg, et i hver side! Så jeg skal insemineres på lørdag!!!! GLÆÆÆÆÆDER mig!

Uhh spændende..jeg krydser fingre for jer

PB er Privat Besked..elelr rettere det mailboxsystem vi har herinde..men man kalder det BP

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

SussieThyssen skriver:

Uhh spændende..jeg krydser fingre for jer

PB er Privat Besked..elelr rettere det mailboxsystem vi har herinde..men man kalder det BP

Tusind tak for de krydsede fingre! Ok godt at vide at man også kan skrive mere privat, hvis det skulle blive nødvendigt!

Anmeld

17. oktober 2011

Becks

Sørens skriver:

Hej Allesammen

Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen) Uuuuuh er meget spændt!!!!

Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig! 

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 

Glæder mig til at blive en del af Baby.dk familien!

MVH M

Velkommen til

Her er super skønt, nogen gange en værre hønsegård

Hvor er det spændende med jeres forsøg, dejligt I har taget den beslutning, for en far sidder altså ikke i generne

Jeg selv er 28 lige om lidt! Jeg er single og er igang med behandlig med donor.. Jeg blev insemineret første gang 11/8, som desværre ikke lykkedes, og nu venter jeg på min mens så jeg kan komme igang igen..

Rigtig meget held og lykke til din mand og dig, håber du bliver glad for at være herinde..

Anmeld

17. oktober 2011

lulini

Rigtig -lig velkommen,  fingre for at du kan teste positivt snart  - rigtig ærgeligt at det ikke kunne klares på egen hånd  men er sikker på at i får et rigtig skønt barn  Jeg håber at du falder godt til og får en masse skønne venskaber og de råd du mangler hen ad vejen - jeg er i hvert fald utrolig glad for siden.

Jeg er selv mor til tre skønne drenge og er lige gået igang med projekt lillebror/søster da vi meget gerne vil have en lille pige

endnu engang velkommen til

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

Tutter skriver:

Velkommen til

Her er super skønt, nogen gange en værre hønsegård

Hvor er det spændende med jeres forsøg, dejligt I har taget den beslutning, for en far sidder altså ikke i generne

Jeg selv er 28 lige om lidt! Jeg er single og er igang med behandlig med donor.. Jeg blev insemineret første gang 11/8, som desværre ikke lykkedes, og nu venter jeg på min mens så jeg kan komme igang igen..

Rigtig meget held og lykke til din mand og dig, håber du bliver glad for at være herinde..

Tak ...det var en skidegod måde at formulere det på "at være far sidder jo ikke i generne" !! tak for den! Ja jeg er 35 og vi er på 3.forsøg, så der er jo stadig håb! Også for dig!

Jeg har en god veninde der er single og lige har født en lille dreng (v. hjælp af donorsæd) og hun er sindssygt lykkelig! Hvor er det fantastisk at vi der ikke kan få lov på "naturlig" vis alligevel kan få et barn!!!

Held og lykke til dig også..glæder mig til at høre mere om dit "projekt"

Anmeld

17. oktober 2011

Sørens

lulini skriver:

Rigtig -lig velkommen,  fingre for at du kan teste positivt snart  - rigtig ærgeligt at det ikke kunne klares på egen hånd  men er sikker på at i får et rigtig skønt barn  Jeg håber at du falder godt til og får en masse skønne venskaber og de råd du mangler hen ad vejen - jeg er i hvert fald utrolig glad for siden.

Jeg er selv mor til tre skønne drenge og er lige gået igang med projekt lillebror/søster da vi meget gerne vil have en lille pige

endnu engang velkommen til

Hold da op...3 drenge! Wauw! hvor er du sej! Vi regner med kun at få 1 barn da jeg allerede er 35...og tror også vi begge har det fint med kun et....så for at vi ikke får tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.