Mangler "voksne" kvinder i mit liv! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

birthee

Velkommen herind  jeg har en søn på 4½ og en datter på 6 måneder... siden er vanedannende - men er sikker på du får glæde af den!!! Du kan spørge om alt mellem himmel og jord herinde

Krydser fingre for dig søndag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

oerbaek

Velkommen til herinde som de andre skriver pas på denne side kan man godt blive afhængig af Jeg selv hedder Hanne og er 28 år og har 3 drenge i alderen 6 år, 4 år og 6 mdr

Anmeld

15. oktober 2011

Sørens

birthee skriver:

Velkommen herind  jeg har en søn på 4½ og en datter på 6 måneder... siden er vanedannende - men er sikker på du får glæde af den!!! Du kan spørge om alt mellem himmel og jord herinde

Krydser fingre for dig søndag...

Hej allesammen! Og tusind tak for den gode velkomst!

Ja jeg havde jo testdag og den var desværre negativ! Nu har jeg så været på pergotime og skal scannes mandag kl.11 så med lidt held bliver jeg insemineret sidst på ugen! Det bliver så vores 3.forsøg!!!! :-) Uuuuh lad det være lykkens gang!

Anmeld

15. oktober 2011

B&J

Velkommen til denne skønne side...

og  håber og krydser alt hvad jeg kan for der er en spir på vej til jer

Anmeld

15. oktober 2011

Muffin_girl

Sørens skriver:

Hej Allesammen

Jeg er temmelig ny herinde. Jeg faldt over siden da jeg søgte råd og erfaringer på nettet, da min mand og jeg skulle beslutte hvorvidt vi ville bruge donorsæd! Min mand har en kromosomfejl og jeg fejler ikke noget men......det tog ret hårdt på os at skulle acceptere at han ikke bliver "rigtig" far. Nu er vi helt afklarede med tanken og er i gang med 2.inseminations forsøg ( kan teste søndag morgen) Uuuuuh er meget spændt!!!!

Jeg har ingen kontakt med min familie og min mands familie er meget lille. Dette har resulteret i at jeg ikke har nogen "voksne" kvinder i mit liv jeg kan snakke om børn/graviditet osv med, altså kvinder der er ældre og mere erfarne end mig! 

Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne være heldig at "møde" nogle kloge kvinder herinde! 

Glæder mig til at blive en del af Baby.dk familien!

MVH M

Jeg siger velkommen til  

Og krydser fingre for dig .. At der er et godt resultat på testdag .. 

Og er sikker på der er nogle voksne kvinder herinde .. Jeg er i hvert fald glad for sitet 

Anmeld

15. oktober 2011

Livas mor

Mange gange velkommen til, jeg har været meget glad for siden og har altid fået svar på de tusinde af spørgsmål der er i forbindelse med graviditet og børn. Jeg har desværre ingen i min omgangskreds eller familie med børn, så det har været rart med andre i samme situation herinde.

Jeg er 28 år, bor i København og er mor til Liva som bliver 2 år liiiige om lidt. Ellers skulle jeg meget gerne være uddannet sygeplejerske om 3 måneder.

Håber sådan for jer på søndag

Anmeld

15. oktober 2011

Vivian87

Velkommen til er sikker på du nok skal få masser af gavn og gode venskaber herinde - personligt er jeg i hvert fald rigtig glad for den her side og mange af de dejlige damer herinde Vil krydse fingre og sende en masse varme tanker mandag i håb om at i kan give det et forsøg mere sidst på ugen !

Anmeld

16. oktober 2011

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

jeg er mor til 4 raske unger og bonusmor til endnu en, så jeg er nok en af de mere erfarne mødre herinde.

Anmeld

16. oktober 2011

Phoenix

Velkommen til. Håber du må finde dig godt til rette herinde 

Anmeld

16. oktober 2011

Clisolka

Velkommen til siden - håber du bliver glad for at være herinde  Jeg selv hedder Karina, og er mor til Isabella på 11½ måned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.