Der hvor du er nu,der var jeg engang. En dag vil du se hvor latterlig du opføre dig lige nu med at ligge så meget tid,tårer og energi i et menneske der misbruger dig. Lige nu er dit had malplaceret,og det vil du opdage som tiden pasere. Et menneske som ham høre ikke til i et forhold,hvertfald ikke på nuværene tidspunkt i hans liv. Dette er nu uden betydning for dig da han allerede har ødelagt det fundament der skulle have været en del af et nyt trygt stabilt sikkert tillidsfuldt kærlighedsfyldt anerkendt og respekteret parforhold som ethvert menneske fortjener når de er klar til at tage imod det.
Jeg vil håbe for din egen fremtids skyld at du fravælger ham og står ved det,for intet menneske bør behandles på denne måde! Jeg gav slip og indså hvor mit had hørte hjemme. Jeg mødte manden i mit liv og i dag har jeg tilgivet migselv for at synke så lavt,samtidig har jeg givet slip på hadet. Til gengæld brugte jeg min erfarring fra ham til at finde ud af hvad der IKKE skulle være en del af mit liv.
Held og lykke med din beslutning 
Anmeld