Hvorfor fik i barnevognen hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

jette1983

min barnevogn står samlet i vores kælderrum, og det har den gjort siden juli, jeg skal først føde til November, er bestemt ikke overtroisk, mere bekymret for at komme hjem til et baby klar hus hvis nu noget går galt, tror ikke jeg psykisk kan klare at skulle "rydde" op. Mine forældre har så også prøvet at komme hjem uden barn så nok der min bekyring kommer fra. Min mor har lovet at klare oprydning hvis tingene ikke går efter planen, så derfor har jeg godt turdet at få de fleste ting hjem allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mor til Mike

jette1983 skriver:

min barnevogn står samlet i vores kælderrum, og det har den gjort siden juli, jeg skal først føde til November, er bestemt ikke overtroisk, mere bekymret for at komme hjem til et baby klar hus hvis nu noget går galt, tror ikke jeg psykisk kan klare at skulle "rydde" op. Mine forældre har så også prøvet at komme hjem uden barn så nok der min bekyring kommer fra. Min mor har lovet at klare oprydning hvis tingene ikke går efter planen, så derfor har jeg godt turdet at få de fleste ting hjem allerede.

Okay, der er jo ikke særlig stor sandsynlighed for at der sker den lille spire noget, også når du nu har termin i November, det er jo meget snart! Men kan godt forstå du er bekymret når du nu har oplevet at din mor er kommet hjem uden sin baby.

Anmeld

29. september 2011

jette1983

Misselbek skriver:

Okay, der er jo ikke særlig stor sandsynlighed for at der sker den lille spire noget, også når du nu har termin i November, det er jo meget snart! Men kan godt forstå du er bekymret når du nu har oplevet at din mor er kommet hjem uden sin baby.

jeg regner sandelig ogsåmed at alt går fint, det er mit andet barn så har jo været det igennem før, men derfor sidder frygten alligevel lidt i maven, min mor troede jo også at alt ville gå fint, hun fødte til tiden men barnet var født med en fejl så blodet ikke kom ordentligt rundt i kroppen, det havde man ikke kunnet se på scanningerne og han døde 6 timer efter fødslen, sorry off topic, syntes bare lige jeg måtte forklare hvor angsten stammer fra. 

Heldigvis er det længe siden og de kan meget mere idag så sandsynligheden for at noget lignende skulle ske nu er lig nul.

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

jette1983 skriver:

jeg regner sandelig ogsåmed at alt går fint, det er mit andet barn så har jo været det igennem før, men derfor sidder frygten alligevel lidt i maven, min mor troede jo også at alt ville gå fint, hun fødte til tiden men barnet var født med en fejl så blodet ikke kom ordentligt rundt i kroppen, det havde man ikke kunnet se på scanningerne og han døde 6 timer efter fødslen, sorry off topic, syntes bare lige jeg måtte forklare hvor angsten stammer fra. 

Heldigvis er det længe siden og de kan meget mere idag så sandsynligheden for at noget lignende skulle ske nu er lig nul.

Ja nemlig, de opdager nærmest alt i dag .

Anmeld

29. september 2011

jette1983

Misselbek skriver:

Ja nemlig, de opdager nærmest alt i dag .

ja heldigvis for det 

Anmeld

29. september 2011

M&M's Mor

Min mand og min far hentede den dagen før jeg skulle sættes igang så den var hjemme til når vi kom hjem fra hospitalet...(hospitalet ligger 120 km fra hvor vi bor så min mand blev ved os indtil vi måtte komme hjem)

Kan dog ikke lade vær at grine af den overtro for hvad med når man får nr 2...de fleste har jo barnevognen stående fra den første så der er den jo allerede indenfor i huset...så dvs man kun er overtroisk ved det første barn eller   

Anmeld

29. september 2011

TrineMine86

Misselbek skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik i barnevognen hjem?

Med det samme, eller først efter fødslen? 

Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den.  

Så hvornår synes i det er ok at få den hjem? 

vi henter den først når fødslen er veloverstået.. er egentlig ikke overtroisk, men så alligevel, så tænker jeg, at hvis noget skulle gå galt, så tror jeg alligevel at jeg vil have det viiildt dårligt over det, og ja det er jo komplet dumt at tænke sådan, men vil hellere være på den sikre side 

og man har jo masser er tid når den lille er ankommet og er sikker på at du vil kunne pimpe den helt færdig på 1 dag 

Anmeld

30. september 2011

Fenja09

Vi fik barnevognen foræret da jeg var i 7. måned - synes da at du skal få vognen hjem, hvis det er nemmere for dig.

/Fenja

Anmeld

30. september 2011

Mauser.

I midten af uge 20 ca (:

Anmeld

30. september 2011

Albert/Alberthe1

Fik vores hjem den dag jeg kom hjem med lille pigen...                Er meget overtroisk når det kommer til stykket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.