Hvorfor fik i barnevognen hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.325 visninger
62 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Mor til Mike

Som overskriften siger, hvornår fik i barnevognen hjem?

Med det samme, eller først efter fødslen? 

Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den.  

Så hvornår synes i det er ok at få den hjem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

MyLove E

Min mand hente vores dagen efter jeg havde født.

Jeg havde ikke brug for at havde den hjemme før jeg skulle bruge den.

Hvordan pimer du den?

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Misselbek skriver:

Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den.  

Vi købte den over nettet og fik den leveret 6 uger før termin - dog stod den stadig i papkassen usamlet. Den blev først samlet dagen efter vi kom hjem fra sygehuset 

Vi har ikke bil eller mulighed for kørelejlighed i nærheden, og en usamlet barnevogn i bussen ser nok ret komisk ud 

Anmeld

29. september 2011

banditten2011

Misselbek skriver:

min står hos min farmor men det er så os lige 7min væk hehe men jeg har kun liften og pusletasken hjemme da det er det eneste jeg ska bruge med dem samme

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

Tauf skriver:

Min mand hente vores dagen efter jeg havde født.

Jeg havde ikke brug for at havde den hjemme før jeg skulle bruge den.

Hvordan pimer du den?

Med forskellige ting, som luffer og nummerplade og vedhæng pluds nogle nye hjul osv.

Ja okay, jeg ved bare ikke om jeg er så overtroisk at jeg ikke tør at have den stående herhjemme. Skal ikke bruge den før om halvanden måned, men det kunne være rart ikke at køre så langt efter det. 

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

Babymor2010 skriver:

Vi købte den over nettet og fik den leveret 6 uger før termin - dog stod den stadig i papkassen usamlet. Den blev først samlet dagen efter vi kom hjem fra sygehuset 

Vi har ikke bil eller mulighed for kørelejlighed i nærheden, og en usamlet barnevogn i bussen ser nok ret komisk ud 

Haha ja okay  

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

banditten2011 skriver:

min står hos min farmor men det er så os lige 7min væk hehe men jeg har kun liften og pusletasken hjemme da det er det eneste jeg ska bruge med dem samme

Kommer nok heller ikke til at bruge den med det samme, men det ville være rart at få den "færdig" til når jeg så endelig skal bruge den, har også kun liften osv herhjemme. 

Anmeld

29. september 2011

banditten2011

Misselbek skriver:

Kommer nok heller ikke til at bruge den med det samme, men det ville være rart at få den "færdig" til når jeg så endelig skal bruge den, har også kun liften osv herhjemme. 

Jaah må indrømme jeg os gerne vil ha min hjem bar for at gå og kigge på den da jeg selv syntes den er såååå flot hehe

Anmeld

29. september 2011

-Sigrid-

Jeg fik min hjem med det samme (vi købte den tidligt 2012) og det var egentlig bare for at kigge på den 

Og nu begynder vi nok snart at pimpe den også 

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

banditten2011 skriver:

Jaah må indrømme jeg os gerne vil ha min hjem bar for at gå og kigge på den da jeg selv syntes den er såååå flot hehe

Har det på samme måde, men ved ikke om jeg er overtroisk angående det med barnevognen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.