Hvorfor fik i barnevognen hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Albert/Alberthe1

TrineMine86 skriver:

vi henter den først når fødslen er veloverstået.. er egentlig ikke overtroisk, men så alligevel, så tænker jeg, at hvis noget skulle gå galt, så tror jeg alligevel at jeg vil have det viiildt dårligt over det, og ja det er jo komplet dumt at tænke sådan, men vil hellere være på den sikre side 

og man har jo masser er tid når den lille er ankommet og er sikker på at du vil kunne pimpe den helt færdig på 1 dag 

Havde det præcis lige som dig... Tænk nu hvis... ville aldrig kunne tilgive mig selv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mor til Mike

M&M's Mor skriver:

Min mand og min far hentede den dagen før jeg skulle sættes igang så den var hjemme til når vi kom hjem fra hospitalet...(hospitalet ligger 120 km fra hvor vi bor så min mand blev ved os indtil vi måtte komme hjem)

Kan dog ikke lade vær at grine af den overtro for hvad med når man får nr 2...de fleste har jo barnevognen stående fra den første så der er den jo allerede indenfor i huset...så dvs man kun er overtroisk ved det første barn eller   

Ja okay

- Haha, du har så ret! hvor er det så latterligt..  

Anmeld

30. september 2011

Mor til Mike

TrineMine86 skriver:

vi henter den først når fødslen er veloverstået.. er egentlig ikke overtroisk, men så alligevel, så tænker jeg, at hvis noget skulle gå galt, så tror jeg alligevel at jeg vil have det viiildt dårligt over det, og ja det er jo komplet dumt at tænke sådan, men vil hellere være på den sikre side 

og man har jo masser er tid når den lille er ankommet og er sikker på at du vil kunne pimpe den helt færdig på 1 dag 

Rigtigt nok :-).

Ja det tager godt nok ikke længe at gøre det, men det bare at det samler sig herhjemme og så kunne man lige så godt få det på plads når det er. 

Anmeld

30. september 2011

Mor til Mike

Fenja09 skriver:

Vi fik barnevognen foræret da jeg var i 7. måned - synes da at du skal få vognen hjem, hvis det er nemmere for dig.

/Fenja

Anmeld

30. september 2011

Mor til Mike

Mulleunge skriver:

I midten af uge 20 ca (:

Okay, så du er slet ikke overtroisk?

Anmeld

30. september 2011

Mor til Mike

Albert/Alberthe1 skriver:

Fik vores hjem den dag jeg kom hjem med lille pigen...               Er meget overtroisk når det kommer til stykket...

Det er vi vidst mange der er.. 

Anmeld

30. september 2011

Mauser.

Misselbek skriver:

Okay, så du er slet ikke overtroisk?

Nej da, slet slet ikke .. Alt har været klar længe, det giver også uheld at have seng klar osv. så kan man jo stå med nærmest intet når baby kommer, den holder ikke for mig (;

Anmeld

30. september 2011

Anette&Sophia

Misselbek skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik i barnevognen hjem?

Med det samme, eller først efter fødslen? 

Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den.  

Så hvornår synes i det er ok at få den hjem? 

Den står hjemme ved min mor :b
"den må ikke komme hjem før barnet er født, det bringer uheld!"
Men barnevognen var også en fødselsdags gave til os, fra min mor og far, så min mor har haft hentet den i butikken og "samlet" den derhjemme, fordi værelset på daværende tidspunkt ikke var helt up to date :-D

Anmeld

30. september 2011

chael

Misselbek skriver:

Som overskriften siger, hvornår fik i barnevognen hjem?

Med det samme, eller først efter fødslen? 

Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den.  

Så hvornår synes i det er ok at få den hjem? 

Jeg hentede min sidste mandag Min mor beordrede mig, for hun var overbevist om at jeg ville føde i løbet af sidste uge

Men altså her er ingen baby endnu.

Og den står hos min svigermor lige nu og venter bare på at blive hentet når baby er født

Men sidste gang vi købte barnevogn, der blev den hentet dagen efter jeg havde født.

*Camilla 40+2

Anmeld

30. september 2011

Zelinasmor

Min står ude hos Mor&Barn. Min søster er den eneste med bil, så hun skal med ud og hente den når tiden kommer. Jeg vil egentlig gerne bare have den hjem NU!  Men min søster gider ikke hente den før 14 dage før min termin. DUMME STORESØSTER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.