Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Jeg fik min hjem med det samme (vi købte den tidligt 2012) og det var egentlig bare for at kigge på den Og nu begynder vi nok snart at pimpe den også
Jeg fik min hjem med det samme (vi købte den tidligt 2012) og det var egentlig bare for at kigge på den
Og nu begynder vi nok snart at pimpe den også
Og i pakkede den også ud med det samme?
Det ville nu være dejligt at have den stående
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Samme dag jeg købte den.
Misselbek skriver: Som overskriften siger, hvornår fik i barnevognen hjem? Med det samme, eller først efter fødslen? Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den. Så hvornår synes i det er ok at få den hjem?
Som overskriften siger, hvornår fik i barnevognen hjem?
Med det samme, eller først efter fødslen?
Min vogn står i Auning hos min mor, men vil gerne have den pimpet, og det er en lidt lang tur derover hver gang jeg får noget nyt til den.
Så hvornår synes i det er ok at få den hjem?
jeg fik min hjem da jeg var 13-14 uger henne - den stod samlet - og på mirakuløs vis skete ingen katastrofer
Vi fik vores hjem 6 uger før termin, da jeg gerne ville have vasket inderforet og klargøre vognen selv. Og så er vi dem der har masser af opbevarings plads i vores familie, så vi måtte selv opbevare den (hvilket jeg har det helt fint med).
Vi hentede først efter fødslen Synes ikke der var nogen grund til at få den hjem før
Misselbek skriver: Og i pakkede den også ud med det samme? Det ville nu være dejligt at have den stående
Den var allerede pakket ud, vi "kørte" den ud til bilen og så pakkede den sammen - den stolte far kørte den selvfølgelig
Misselbek skriver: Har det på samme måde, men ved ikke om jeg er overtroisk angående det med barnevognen..
Har det på samme måde, men ved ikke om jeg er overtroisk angående det med barnevognen..
her er der 6 uger tilbage så tænker lidt hva kan der ske
vu har os samlet seng og puslebord, dog ikk pakket madres og dyner ud
benjamins'mor skriver: Samme dag jeg købte den.
Hah, så du er ikke overtroisk smukke? :p
Toshiba skriver: jeg fik min hjem da jeg var 13-14 uger henne - den stod samlet - og på mirakuløs vis skete ingen katastrofer
Haha ja okay det er da også en latterlig overtro egentlig :p
Misselbek skriver: Hah, så du er ikke overtroisk smukke? :p
Hørte faktisk først myten efter jeg fik den hjem. Men nej, er jeg ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128