Hvorfor fik i barnevognen hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Mor til Mike

Kofoed. skriver:

Vi fik vores hjem 6 uger før termin, da jeg gerne ville have vasket inderforet og klargøre vognen selv. Og så er vi dem der har masser af opbevarings plads i vores familie, så vi måtte selv opbevare den (hvilket jeg har det helt fint med).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mor til Mike

Baagøe skriver:

Vi hentede først efter fødslen Synes ikke der var nogen grund til at få den hjem før

Nej okay

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

-Sigrid- skriver:

Den var allerede pakket ud, vi "kørte" den ud til bilen og så pakkede den sammen - den stolte far kørte den selvfølgelig

Haha okay

Anmeld

29. september 2011

Toshiba

Misselbek skriver:

Haha ja okay det er da også en latterlig overtro egentlig :p

fuldstændig.... man skal gøre som man har lyst til... jeg var glad for at kunne rende og glo på den - kigge drømmende ned i den og forestille mig min lille pige..
Rende og nusse og pusse omkring den

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

banditten2011 skriver:

her er der 6 uger tilbage så tænker lidt hva kan der ske

vu har os samlet seng og puslebord, dog ikk pakket madres og dyner ud

Rigtigt nok, har også kun lidt under 7 uger tilbage.. Men alligevel.. Har også pakket alt andet ud, og samlet det osv, er bare så usikker med den dumme barnevogn.. God jeg hader overtro!

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

Toshiba skriver:

fuldstændig.... man skal gøre som man har lyst til... jeg var glad for at kunne rende og glo på den - kigge drømmende ned i den og forestille mig min lille pige..
Rende og nusse og pusse omkring den

Oh ja lyder også helt fantastisk! overvejer virkelig også at få den hjem

Anmeld

29. september 2011

Maja_4000

Vi fik den hjem den dag jeg kom hjem fra sygehuset .. Der hentede min far og kæreste den i BabySam

Anmeld

29. september 2011

banditten2011

Misselbek skriver:

Rigtigt nok, har også kun lidt under 7 uger tilbage.. Men alligevel.. Har også pakket alt andet ud, og samlet det osv, er bare så usikker med den dumme barnevogn.. God jeg hader overtro!

Her er det min mor der siger jeg ikk ska få den hjem hehe.. men den står self os bar og fylder hehe

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

benjamins'mor skriver:

Hørte faktisk først myten efter jeg fik den hjem.  Men nej, er jeg ikke. 

Det træls jeg hørte om den før jeg købte barnevognen :/ er så nervøs over alting altså.

Anmeld

29. september 2011

Mor til Mike

Maja_4000 skriver:

Vi fik den hjem den dag jeg kom hjem fra sygehuset .. Der hentede min far og kæreste den i BabySam

Okay  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.