Jeg elsker mit singleliv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Sofia

Rosa skriver:

Tusind tak for dejligt indspark. Som hende der flytter for sig selv med min søn i morgen (!!!) havde jeg lige præcis brug for at høre at det også kan være lykken at bo selv 

DEJLIGT at høre I kan flytte i morgen! Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

LotteGabriella

132319 skriver:

Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.

Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig

* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.

*Jeg bestemmer hvad vi skal spise og hvad der skal være i køleskabet

*Jeg kan lade alt flyde hvis jeg har lyst!

*De der behov som man jo har, høhø -Dem er der jo råd for alligevel!

Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Andre der har det, ligesom jeg?

super dejligt at høre, at man ikke behøver andre end sig selv (og evt. børn)

Her hjemme er der ikke nogen der bestemmer over den anden, for sådan ville jeg heller ikke kunne leve man skal give hinanden plads til at være sig selv og ha' sine egne særheder, ellers holder det sgu ikke

Anmeld

29. september 2011

132319

LotteGabriella skriver:

super dejligt at høre, at man ikke behøver andre end sig selv (og evt. børn)

Her hjemme er der ikke nogen der bestemmer over den anden, for sådan ville jeg heller ikke kunne leve man skal give hinanden plads til at være sig selv og ha' sine egne særheder, ellers holder det sgu ikke

Det var nu heller ikke for at sige at der skal være nogen der bestemmer over andre i et forhold. 

Men i langt de fleste tilfælde, er man vel to om beslutningerne. Mænd der bare lader sig føje, er ikke mænd i mine øjne

-Og dét vil jeg ikke, jeg vil styre tingene helt selv uden at tage hensyn til en mand

Anmeld

29. september 2011

Sofia

Dejligt for dig!! Positivt indlæg!

Anmeld

29. september 2011

Phoenix

Har det på samme måde. Har heller aldrig boet med en kæreste. Og har intet behov for det. Vil dog gerne have et barn mere...Hvordan det lige skal lade sig gøre uden at ville flytte sammen med en kæreste, ved jeg ikke lige  

Anmeld

29. september 2011

132319

Phoenix skriver:

Har det på samme måde. Har heller aldrig boet med en kæreste. Og har intet behov for det. Vil dog gerne have et barn mere...Hvordan det lige skal lade sig gøre uden at ville flytte sammen med en kæreste, ved jeg ikke lige  

Det lod sig gøre for os

Vi var kærester i næsten 3 år, uden at bo sammen (Vi overholdte naturligvis alle regler om hvor meget vi måtte ses når jeg havde et barn)

-Og da den lille så kom, gik vi endegyldigt fra hinanden

Anmeld

29. september 2011

Phoenix

132319 skriver:

Det lod sig gøre for os

Vi var kærester i næsten 3 år, uden at bo sammen (Vi overholdte naturligvis alle regler om hvor meget vi måtte ses når jeg havde et barn)

-Og da den lille så kom, gik vi endegyldigt fra hinanden

Tja livet kan jo tage nogle uventede drejninger. Kan være jeg er heldig ligesom dig at finde en der er med på ideen. Indtil videre har jeg kun mødt mænd der absolut vil sove sammen og have udsigt til at bo sammen. Det gider jeg bare ikke. Har brug for space 

Anmeld

29. september 2011

132319

Phoenix skriver:

Tja livet kan jo tage nogle uventede drejninger. Kan være jeg er heldig ligesom dig at finde en der er med på ideen. Indtil videre har jeg kun mødt mænd der absolut vil sove sammen og have udsigt til at bo sammen. Det gider jeg bare ikke. Har brug for space 

Min ex har endda luftet tanken om barn nummer 3, selvom vi ikke bor sammen eller nogensinde kommer til det

Det bliver ikke forløbig men hvis tingene stadig er som de er om 5-10 år, vil jeg ikke afvise tanken -Vi er super gode forældre sammen, vi skal bare ikke bo eller være sammen

Anmeld

29. september 2011

Phoenix

132319 skriver:

Min ex har endda luftet tanken om barn nummer 3, selvom vi ikke bor sammen eller nogensinde kommer til det

Det bliver ikke forløbig men hvis tingene stadig er som de er om 5-10 år, vil jeg ikke afvise tanken -Vi er super gode forældre sammen, vi skal bare ikke bo eller være sammen

Hvor er det dejligt for jer. Men hvordan er det så i forhold til nye kærester/flirts. Er der noget jalousi ? Synes det lyder super godt I er så enig om rammerne og støtter hinanden som I gør 

Anmeld

29. september 2011

132319

Phoenix skriver:

Hvor er det dejligt for jer. Men hvordan er det så i forhold til nye kærester/flirts. Er der noget jalousi ? Synes det lyder super godt I er så enig om rammerne og støtter hinanden som I gør 

Det er der ingen af os, der har nogle af endnu

Men nu må vi se hvad der sker, regner med at vi bliver sammen -Uden at være det. Ja ja, moderne forhold -Uden at være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.