Jeg elsker mit singleliv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

132319

Zilke's mor <3 skriver:

Jeg ville ikke kunne undvære min mand at hundse rundt med

Sådan er vi jo så forskellige og det behov har jeg slet ikke. Jeg klarer fint alting selv og skal der hænges noget op, har jeg en far der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

132319

Noneother skriver:

Sådan kan det jo desværre gå. men det er sgu da fint at du formår at være glad, og få det bedste ud af at det ikke gik.

Hehe ja jeg ville jo bare gerne have børn der ikke var 5 år fra hinanden, men udover uddannelse begynder jeg snart på et langt (3år)behandlingsforløb. hvilket skal munde ud i 2 operationer hvor jeg ikke ville være i stand til at tage mig af et lille barn. Så derfor ville det være synd at begynde at lave et nu.

Ja det kan jeg godt se men man må jo også tænke realistisk

Mon ikke du nok skal få nummer 2 en dag?

Anmeld

29. september 2011

muzen

det kunne være mig der havde skrevet det, nu er jeg for nylig blevet singel men jeg har bestemt heller ikke nogen plan om at jeg skal ud og hae en fyr de næste mange år.

og jeg glæder mig for vildt til at jeg får mit eget hjem ( bor PT ved moar) så jeg sekv kan indrette min nye hjemme

Anmeld

29. september 2011

Zilke's Mor <3

132319 skriver:

Sådan er vi jo så forskellige og det behov har jeg slet ikke. Jeg klarer fint alting selv og skal der hænges noget op, har jeg en far der kan hjælpe mig

hehe ja, det er jo det

Anmeld

29. september 2011

SjeBets

jeg har både været alene med et barn, da jge var meget ung og nybagt mor, og så har jeg været alene med mine to unger.  Og jeg var go til at være alene, og jeg sagde gentagende gange nej til min kæreste om at flytte sammen, netop fordi jeg troede ikke det ville gå, jeg var så krævende kunne lide mit hjem, og kunne lide min måde at gøre tingene på, Nå men vi har været sammen 2½ år, og jeg sagde ja til hans forslag,. og må tilstå Nøj hvor jeg nyder at være to om tingene, nyder at JEG har mulighed for at gøre alt det som jeg ikke havde tid til før, ting for mig,som min hest, motions center. det kunne jeg ikke før med fuldtidsjob og ekstra job og to børn der gik til alt muligt 

Anmeld

29. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg nyder begge dele. Alt efter om jeg er single eller ej. Hehe..

Pt er jeg ikke single, men har dog alligevel boet alene de sidste 4 år.
Jeg nyder det i fulde drag, men de aftener hvor kæresten er her synes jeg godt nok det er NEMT at være mor.
Så jeg kan da godt savne at være to om tingene.
Men man skal jo ikke flytte sammen bare fordi det er praktisk.

Jeg har i hvert fald planer om, at bo her alene de næste 1-2 år.

Anmeld

29. september 2011

SjeBets

RGN skriver:

Jeg nyder begge dele. Alt efter om jeg er single eller ej. Hehe..

Pt er jeg ikke single, men har dog alligevel boet alene de sidste 4 år.
Jeg nyder det i fulde drag, men de aftener hvor kæresten er her synes jeg godt nok det er NEMT at være mor.
Så jeg kan da godt savne at være to om tingene.
Men man skal jo ikke flytte sammen bare fordi det er praktisk.

Jeg har i hvert fald planer om, at bo her alene de næste 1-2 år.

kunne heller aldrig drømme om at flytte samme med en fordi det var praktisk ...også derfor jeg blev ved medat afvise min kæreste,og ja så skulle jeg have hovedet med ... 

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.

Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig

* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.

*Jeg bestemmer hvad vi skal spise og hvad der skal være i køleskabet

*Jeg kan lade alt flyde hvis jeg har lyst!

*De der behov som man jo har, høhø -Dem er der jo råd for alligevel!

Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Andre der har det, ligesom jeg?

Aaaarh jeg elskede også singlelivet  Især pga. de punkter du har skrevet. 

Jeg elskede at jeg havde tv'et for mig selv, fjernbetjeningen for mig selv, ja selv sengen for mig selv. Jeg holdte singlelivet i 4 år før jeg fandt sammen med min nuværende kæreste, for jeg nød det for meget tror jeg 

Men dermed sagt, så kan jeg ikke undvære min kæreste 

Anmeld

29. september 2011

Rosa

132319 skriver:

Du skal nok klare det til bravour Rosa, det er jeg sikker på

Tusind tanker din vej!

Tusind tak 

Anmeld

29. september 2011

henh01

132319 skriver:

Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.

Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig

* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.

*Jeg bestemmer hvad vi skal spise og hvad der skal være i køleskabet

*Jeg kan lade alt flyde hvis jeg har lyst!

*De der behov som man jo har, høhø -Dem er der jo råd for alligevel!

Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Andre der har det, ligesom jeg?

Hejsa

Jeg bor sammen med min kæreste, men

* jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan det skal indrettes herhjemme

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer selv hvad jeg vil købe til hvormeget

* jeg bestemmer hvad vi skal spise hvornår

* jeg kan lade det flyde hvis jeg vil (vil jeg sjældent, dog)

* de behov man har, ja dem er der sandelig også råd for her

Så det behøver ikke være så surt at bo sammen med nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.