132319 skriver:
Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.
Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig
) 
* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes
*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.
*Jeg bestemmer hvad vi skal spise og hvad der skal være i køleskabet
*Jeg kan lade alt flyde hvis jeg har lyst!
*De der behov som man jo har, høhø 
-Dem er der jo råd for alligevel!
Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Andre der har det, ligesom jeg? 
Efter 9 år som singel, har jeg det faktisk ligesom dig. Jeg er selv lidt af en enspænder, og har svært ved at forestille mig, at der skulle bo en mere her...at jeg ikke længere havde det afgørende ord 
Jeg nyder at bo alene, og det er også det der gør, at jeg her 9 år efter, fortsat er singel, tror jeg.
Boede engang sammen med en, der bestemte over mig, hvordan tignene skulle køre osv. Tror at da jeg fandt min "frihed" så kom jeg til at elske den rigtigt meget, og ville frygte at en evt. kæreste, ville tage den fra mig.
Hmm nu må jeg se, hvad fremtiden bringer. Som det er nu, vil jeg egentlig helst bo alene.
Anmeld