Jeg elsker mit singleliv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.414 visninger
50 svar
0 synes godt om
29. september 2011

132319

Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.

Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig

* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.

*Jeg bestemmer hvad vi skal spise og hvad der skal være i køleskabet

*Jeg kan lade alt flyde hvis jeg har lyst!

*De der behov som man jo har, høhø -Dem er der jo råd for alligevel!

Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Andre der har det, ligesom jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Lunae

132319 skriver:

Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.

Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig

* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.

Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Hvor er det dejligt at du har det godt, der hvor du er i dit liv

Jeg har været sammen med min kæreste i lidt over 7 år og jeg kunne slet ikke forestille mig at være alene. Jeg har aldrig prøvet at være alene og er bange for at jeg ikke ville kunne klare mig, hvis jeg nogensinde kom dertil..!

Jeg synes du er sej

Anmeld

29. september 2011

Rosa

Tusind tak for dejligt indspark. Som hende der flytter for sig selv med min søn i morgen (!!!) havde jeg lige præcis brug for at høre at det også kan være lykken at bo selv 

Anmeld

29. september 2011

132319

Rosa skriver:

Tusind tak for dejligt indspark. Som hende der flytter for sig selv med min søn i morgen (!!!) havde jeg lige præcis brug for at høre at det også kan være lykken at bo selv 

Du skal nok klare det til bravour Rosa, det er jeg sikker på

Tusind tanker din vej!

Anmeld

29. september 2011

132319

Lunae skriver:

Hvor er det dejligt at du har det godt, der hvor du er i dit liv

Jeg har været sammen med min kæreste i lidt over 7 år og jeg kunne slet ikke forestille mig at være alene. Jeg har aldrig prøvet at være alene og er bange for at jeg ikke ville kunne klare mig, hvis jeg nogensinde kom dertil..!

Jeg synes du er sej

Så har du det nok lige omvendt mig -Jeg kunne slet ikke forestille mig at bo sammen med en anden. Eller, jeg har da delt lejligheder med veninder førhen men det er bare ikke helt det samme

Sej, ved jeg nu ikke om jeg er. Jeg overlever vist bare

Anmeld

29. september 2011

Carina1977

132319 skriver:

Efter 9 år som singel, har jeg det faktisk ligesom dig. Jeg er selv lidt af en enspænder, og har svært ved at forestille mig, at der skulle bo en mere her...at jeg ikke længere havde det afgørende ord 

Jeg nyder at bo alene, og det er også det der gør, at jeg her 9 år efter, fortsat er singel, tror jeg.

Boede engang sammen med en, der bestemte over mig, hvordan tignene skulle køre osv. Tror at da jeg fandt min "frihed" så kom jeg til at elske den rigtigt meget, og ville frygte at en evt. kæreste, ville tage den fra mig.

Hmm nu må jeg se, hvad fremtiden bringer. Som det er nu, vil jeg egentlig helst bo alene. 

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

132319 skriver:

Jeg havde det præcis ligesom dig da jeg var single 

Og det var jeg altså i 25 år, hehe

Altså, jeg havde da datet og haft 2 ret kortvarige forhold, men jeg havde aldrig været i et seriøst forhold/boet sammen med nogen før jeg fyldte 25 

Og jeg elskede det og der gik mange år før jeg følte behovet for tosomheden. Og selvom jeg elsker min mand højt, så er der stadig tider hvor jeg savner singlelivet, friheden og retten til at bestemme det hele 

Anmeld

29. september 2011

132319

Carina1977 skriver:

Efter 9 år som singel, har jeg det faktisk ligesom dig. Jeg er selv lidt af en enspænder, og har svært ved at forestille mig, at der skulle bo en mere her...at jeg ikke længere havde det afgørende ord 

Jeg nyder at bo alene, og det er også det der gør, at jeg her 9 år efter, fortsat er singel, tror jeg.

Boede engang sammen med en, der bestemte over mig, hvordan tignene skulle køre osv. Tror at da jeg fandt min "frihed" så kom jeg til at elske den rigtigt meget, og ville frygte at en evt. kæreste, ville tage den fra mig.

Hmm nu må jeg se, hvad fremtiden bringer. Som det er nu, vil jeg egentlig helst bo alene. 

Præcis, jeg tror også at der ville opstå alt for mange diskussioner hvis jeg skulle bo sammen med en mand for jeg har jo altid selv bestemt hvordan tingene skulle være.

Ydermere ville jeg ikke kunne holde ud at der var en her, hele tiden. Jeg nyder aftenerne hvor der bare er ro og jeg kan sidde og se fjernsyn og flade foran computeren, uden at skulle tale med nogen.

Næ nej, giv mig en mand der rejser 350 dage om året, så kan jeg være med på et parforhold

Anmeld

29. september 2011

Noneother

Rosa skriver:

Kan forstå at det gik godt i amtet så

Til TS. Jeg har det nøjagtig ligesom dig. Kan slet ikke forestille mig at bo sammen med andre end min dreng, og jeg er single og lykkelig for det.

Ved ikke hvorfor det at være single bliver betragtet som en sygdom.

Anmeld

29. september 2011

Bshizzle

Jeg er faktisk lidt misundelig på dig Selvom jeg er i et forhold

For jeg vil sku osse ha lov til at bestemme helt og alene over en masse ting i huset.. bruge mine penge på det jeg har lyst til uden en puster mig i nakken
Ta ud og shoppe uden at en mand står der hjemme og har forventninger man overholder tiden

Men på den anden side... jeg har en SUPER dejlig kæreste som jeg ikke kan undvær på mange punkter..
Jeg tror slet ikke jeg dur til at bo alene... gjorde det da jeg flyttede hjemme fra første gange og kun i et års tid vel..
Og så igen for lidt over 5 år siden med min dreng..
Og PUH.. hvor jeg savnede en mand i huset som jeg kunne putte mig godt op af og snakke med samt vise alt det kærlighed jeg har i mig..   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.