Jeg elsker mit singleliv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

132319

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg bor sammen med min kæreste, men

* jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan det skal indrettes herhjemme

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer selv hvad jeg vil købe til hvormeget

* jeg bestemmer hvad vi skal spise hvornår

* jeg kan lade det flyde hvis jeg vil (vil jeg sjældent, dog)

* de behov man har, ja dem er der sandelig også råd for her

Så det behøver ikke være så surt at bo sammen med nogen

Så tænker jeg at det da ikke kan være ret sjovt at være mand i Jeres hjem hvis han intet har at skulle have sagt.

Fint nok at det er godt for dig, men jeg ønsker bare ikke at være i et forhold -Nogensinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

132319

SjeBets skriver:

jeg har både været alene med et barn, da jge var meget ung og nybagt mor, og så har jeg været alene med mine to unger.  Og jeg var go til at være alene, og jeg sagde gentagende gange nej til min kæreste om at flytte sammen, netop fordi jeg troede ikke det ville gå, jeg var så krævende kunne lide mit hjem, og kunne lide min måde at gøre tingene på, Nå men vi har været sammen 2½ år, og jeg sagde ja til hans forslag,. og må tilstå Nøj hvor jeg nyder at være to om tingene, nyder at JEG har mulighed for at gøre alt det som jeg ikke havde tid til før, ting for mig,som min hest, motions center. det kunne jeg ikke før med fuldtidsjob og ekstra job og to børn der gik til alt muligt 

Jeg har nu også tiden, da jeg har en ex der er drøn god til at hjælpe til og tage ungerne hvis jeg skal noget

Så, for mig handler det om at jeg ikke vil dele hjem med andre end mine børn og nok aldrig kommer til det.

Anmeld

29. september 2011

132319

Babymor2010 skriver:

Aaaarh jeg elskede også singlelivet  Især pga. de punkter du har skrevet. 

Jeg elskede at jeg havde tv'et for mig selv, fjernbetjeningen for mig selv, ja selv sengen for mig selv. Jeg holdte singlelivet i 4 år før jeg fandt sammen med min nuværende kæreste, for jeg nød det for meget tror jeg 

Men dermed sagt, så kan jeg ikke undvære min kæreste 

Jeg har boet alene (eller, sammen med veninder men ikke sammen med en kæreste) i 10 år og jeg tror som sagt altid at det vil være sådan -Og det har jeg det super med

Anmeld

29. september 2011

SjeBets

132319 skriver:

Jeg har nu også tiden, da jeg har en ex der er drøn god til at hjælpe til og tage ungerne hvis jeg skal noget

Så, for mig handler det om at jeg ikke vil dele hjem med andre end mine børn og nok aldrig kommer til det.

så heldig var jeg ikke. 

Men nej jeg nyder at dele et hjem med min kæreste, og selv om jeg ikke får alt på min måde, ja så har jeg det ok med det alligevel, selv om jeg ikke troede at jeg kunne 

Anmeld

29. september 2011

132319

SjeBets skriver:

så heldig var jeg ikke. 

Men nej jeg nyder at dele et hjem med min kæreste, og selv om jeg ikke får alt på min måde, ja så har jeg det ok med det alligevel, selv om jeg ikke troede at jeg kunne 

Sådan er vi så forskellige, jeg ville ikke kunne holde det ud

Anmeld

29. september 2011

ledermus

ER single og har aldrig boet sammen med en kæreste og føler heller ikke jeg har lyst til det.

Ëlsker mit liv som det er og nyder min søn

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste som sætter pris på en singletilværelse

Anmeld

29. september 2011

eElak

132319 skriver:

Jeg har altid været lidt af en enspænder. Jeg har, på trods af at jeg har to børn med to forskellige mænd, aldrig boet sammen med en kæreste og tror helt ærlig aldrig at jeg kommer til det.

Og ved I hvad? Det har jeg det faktisk godt med, for jeg elsker at bo alene (sammen med mine børn, selvfølgelig

* Jeg bestemmer ene og alene hvor skabet skal stå og hvordan hjemmet skal indrettes

*Jeg råder alene over mine penge og bestemmer hvad der skal købes hvornår, hvorfor og til hvilken pris.

*Jeg bestemmer hvad vi skal spise og hvad der skal være i køleskabet

*Jeg kan lade alt flyde hvis jeg har lyst!

*De der behov som man jo har, høhø -Dem er der jo råd for alligevel!

Bare lige en glad tråd omkring at det altså ikke kun er surt at være single -Jeg elsker det og ser det ikke som ensomhed, men som migsomhed

Andre der har det, ligesom jeg?

Jeg kom lige til at tænke på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY 

Med det sagt - jeg har det også fantastisk som single, på trods af at jeg kom ud af et forhold (hvor vi også boede sammen) på 7 år... ;-) 

Anmeld

29. september 2011

henh01

132319 skriver:

Så tænker jeg at det da ikke kan være ret sjovt at være mand i Jeres hjem hvis han intet har at skulle have sagt.

Fint nok at det er godt for dig, men jeg ønsker bare ikke at være i et forhold -Nogensinde...

• han har det nu som blommen i et  æg. han interesserer sig bare ikke for indretning osv. maden er madplaner jeg laver fordi jeg går hjemme.det er da ogsåfint at man ikke ønsker sig at være i et forhold, men det betyder jo ikke at alle forhold er skidte. vi er jo netop skabt for at formere os og leve dammen med det andet køn.

Anmeld

29. september 2011

132319

henh01 skriver:

• han har det nu som blommen i et  æg. han interesserer sig bare ikke for indretning osv. maden er madplaner jeg laver fordi jeg går hjemme.det er da ogsåfint at man ikke ønsker sig at være i et forhold, men det betyder jo ikke at alle forhold er skidte. vi er jo netop skabt for at formere os og leve dammen med det andet køn.

Tja, andres forhold kan sikkert være fine nok -Jeg ønsker bare ikke et. -Og jeg har formeret mig, jeg har to børn.

Anmeld

29. september 2011

132319

KaLee skriver:

Jeg kom lige til at tænke på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY 

Med det sagt - jeg har det også fantastisk som single, på trods af at jeg kom ud af et forhold (hvor vi også boede sammen) på 7 år... ;-) 

Hep hep 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.