Er MME lig med maveproblemer??? :( (erfaringer søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Isabeau

Katte87 skriver:

Jeg synes ellers, at Benjamin er ret god til at bøvse  hehe. Han bøvser efter alle måltider. (og prutter også en del &nbsp

Hvad er det for nogle brikker? For de er da en deel billigere end de NAN vi har købt (12 for 85 kr eller sådan noget)

De hedder 'babymælk' og er i en blå brik med en svane på, mener jeg stadig de har De står på køl i super Best her hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mother-love

Katte87 skriver:

Det har jeg slet ikke hørt om Er det for at få en ordentlig balance i maven? Tak for tippet, det vil jeg lige undersøge.

Ja det er rigtig godt for maven vi gav det hver dag og gør det stadig hun er 4 måneder nu

Anmeld

30. september 2011

Koen.

Katte87 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre! Har de slet ikke kunne finde en løsning på maveproblemerne?

Nej desværre, ikke andet end forstoppelse Vores "kære" læge blev ved med at sige da hun var mindre at vi bare sku bruge lactulose, det endte vi med at bruge hele hendes første år Så hendes tarme er ganske simpelt ikke vant til at arbejde selv, og det er en LANG process at lære dem det MEN det går da den rigtig vej selvom der er et godt stykke vej endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.