Zeus skriver:
Årh det lyder præcist ligesom Cajsa dengang.. Jeg supplerede også op indimellem, og fik en kæmpe skrigetur ud af det 
Jeg fik af vide af lægen og sp, at jeg IKKE måtte skifte rundt mellem mærkerne, da maven ikke kan holde til det. Hver gang man giver noget nyt, skal maven vænne sig til det, så når man skifter for tit, så skal maven starte forfra hele tiden, og det gør ondt værre..
Vi var en tur ved zoneteratpeut, som ikke hjalp synderligt, og så tog vi videre til en kiropraktor. Det viste sig, at hun faktisk var låst i nakken, som smuttede på plads næsten i samme øjeblik hun tog fat.. Jeg havde desuden lagt mærke til, at Cajsa lå med skuldrene op om ørene når jeg ammede, og helst ville se/ligge til den ene side?
Skrigeriet gik i sig selv da hun var lidt over 2 mdr, og da havde hun skreget siden hun var halvanden uge gammel
Men det var lige efter vi havde været ved kiropraktor, og jeg var stoppet helt med at amme
Så ved ikke hvilken én af delene der hjalp, men hælder mest til kiropraktoren..
En anden ting vi lagde mærke til, var at hun nemt blev overstimuleret.. At vi ikke puttede hende tidligt nok, når træthedstegnene kom. Hun skulle puttes i seng, lige så snart hun gabte, og helst inden 3. gab. Besøgte vi nogen, skulle det ikke være for lang tid, for så kom der også skrigeture når vi var kommet hjem..
Prøv at lægge mærke til andre ting, end lige netop flasken, for måske kan i også se de små tegn, inden skrigeturene?