Katte87 skriver:
Hej de damer! 
Hvad er jeres erfaringer med henholdsvis MME og modermælk og maveproblemer?
Jeg ammer alt hvad jeg kan, men har måttet supplere med MME, da han ikke bliver helt mæt. Og det er som om, at har han bare fået én flaske, så får jeg efterfølgende en ulykkelig og utrøstelig dreng som presser og presser 
I 3 dages tid fik han ingen erstatning og der gik det fint og han var glad. Så fik han en flaske igår, hvorefter vi er startet forfra med en grædende dreng.
Jeg har snakket med nogle venner som har flaskebørn, og de siger, at sådan er det desværre bare. Det må man leve med!
Men det kan jeg simpelthen ikke. Det skærer i mit hjerte, når han skriger helt hysterisk.
Har i nogle gode råd eller fif? Skal jeg udelukkende give ham syrnet MME, når jeg supplerer, eller har det ingen betydning?
Tanken om at have et flaskebarn, hvis det er på den betingelse gør mig lidt nervøs - så har virkelig brug for gode råd 

Min søn har ingen problemer haft med det da han fik MME... vi fik Profylac til ham... Jeg ammede ham i 1½ måned, men da han ikke tog nok på, skulle vi suplere med MME... men så ville han ikke ta fat igen og kom til sidst på fuld MME...
Fik af vide af min mor, at hvis han begyndte og få hård mave, skulle vi gi noget vand og drikke ved siden af... men ved ikke om det virker... for har ik haft brug for det...
ellers når han får "hård" mave... så massere ham med uret på hans mave... (skulle sæt skub i den rigtige retning...)
Anmeld