Nessie skriver:
Jo jo, han havde en fest 
Der er også en del flere hvor faren er med på, men han har jo ikke bedt om at være med på den her side, så vil helst ikke smide billeder ind af ham 
Der er ellers en god udsigt ope fra tårnet, så I må prøve at komme helt op næste gang 
Håber det lykkes med amningen, ellers vænner man sig hurtigt til flasken. Jeg havde ikke mælk nok, så han begyndte på mme, da han var 5 uger, og lige så stille stoppede min mælk helt. I starten var jeg lidt skuffet, men fandt hurtigt ud af at det var nemmere for alle med flasken 
Jeg synes ikke man skal blive ved for enhver pris, kun hvis man har en god fornemmelse for at det kan fungere ordentligt.
Daniel var også meget i armene da han var helt lille, men det var vist mest vores skyld, vi syntes det var så hyggeligt at han lå og sov i vores arme 
Vi prøver også de næste par dage om produktionen kan komme op igen, men lykkes det ikke, så bliver det fast flaske, kan allerede efter en flaske mærke, at hun er mæt og faktisk er frisk nok til at hygge lidt.
Skal prøve men tør vis ikke og så hjælper det ikke at trappen er SÅ LANG.
Det med manden forstår jeg godt, min er der to billeder af herinde, mit profil og det hvor han sover sammen med tøsen, men uploder ikke 20 billeder af ham, bare fordi jeg kan.
Anmeld