Vi fik også taget billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Nessie

Mulleunge skriver:

Gode billeder

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Jo jo, han havde en fest
Der er også en del flere hvor faren er med på, men han har jo ikke bedt om at være med på den her side, så vil helst ikke smide billeder ind af ham

Der er ellers en god udsigt ope fra tårnet, så I må prøve at komme helt op næste gang

Håber det lykkes med amningen, ellers vænner man sig hurtigt til flasken. Jeg havde ikke mælk nok, så han begyndte på mme, da han var 5 uger, og lige så stille stoppede min mælk helt. I starten var jeg lidt skuffet, men fandt hurtigt ud af at det var nemmere for alle med flasken
Jeg synes ikke man skal blive ved for enhver pris, kun hvis man har en god fornemmelse for at det kan fungere ordentligt.

Daniel var også meget i armene da han var helt lille, men det var vist mest vores skyld, vi syntes det var så hyggeligt at han lå og sov i vores arme

Vi prøver også de næste par dage om produktionen kan komme op igen, men lykkes det ikke, så bliver det fast flaske, kan allerede efter en flaske mærke, at hun er mæt og faktisk er frisk nok til at hygge lidt.

Skal prøve men tør vis ikke og så hjælper det ikke at trappen er SÅ LANG.

Det med manden forstår jeg godt, min er der to billeder af herinde, mit profil og det hvor han sover sammen med tøsen, men uploder ikke 20 billeder af ham, bare fordi jeg kan.

Anmeld

26. september 2011

eliasogmor

Nessie skriver:

Ja, Wimmie's mand tog billeder af os (eller prøvede ihærdigt)

Vi havde vist lige glemt at informere Daniel om, at han skulle stå/sidde stille og blive fortograferet, sp han var bestemt ikke enig med os

Familiebillederne, som jeg så gerne ville have, blev ikke rigtig til så meget, der var for meget krudt i rumpetten på den mindste.
Men der blev taget nogle rigtig gode billeder af Daniel

Her er et "lille" udvalg

hey det er på kolding hus...... skønne billeder af en lækker dreng....

Anmeld

26. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Vi prøver også de næste par dage om produktionen kan komme op igen, men lykkes det ikke, så bliver det fast flaske, kan allerede efter en flaske mærke, at hun er mæt og faktisk er frisk nok til at hygge lidt.

Skal prøve men tør vis ikke og så hjælper det ikke at trappen er SÅ LANG.

Det med manden forstår jeg godt, min er der to billeder af herinde, mit profil og det hvor han sover sammen med tøsen, men uploder ikke 20 billeder af ham, bare fordi jeg kan.

Da vi "overgav" os og gav ham en flaske, sov han i fem timer uden en lyd, det havde vi ikke prøvet før, så var ude og kigge til ham 100 gange, men det viste jo bare at han overhovedet ikke var blevet mæt af det jeg kunne give ham. Så jeg ammede, og supplerede med mme, men der gik ikke ret lang tid, før det blev fast mme.

Nej, jeg synes man skal respektere at mændene måske ikke har lyst til at flagre rundt i cyberspace, så det bliver også begrænset herfra.

Anmeld

26. september 2011

Nessie

eliasogmor skriver:

hey det er på kolding hus...... skønne billeder af en lækker dreng....

Det er det nemlig Og tusind tak

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Da vi "overgav" os og gav ham en flaske, sov han i fem timer uden en lyd, det havde vi ikke prøvet før, så var ude og kigge til ham 100 gange, men det viste jo bare at han overhovedet ikke var blevet mæt af det jeg kunne give ham. Så jeg ammede, og supplerede med mme, men der gik ikke ret lang tid, før det blev fast mme.

Nej, jeg synes man skal respektere at mændene måske ikke har lyst til at flagre rundt i cyberspace, så det bliver også begrænset herfra.

Det er også sådan vi vil gøre det nu, hvis hun altså ikke bliver for træt inden vi når MME'en, som sagt tager det lang tid og mange kræfter at amme med suttebrikker for hende. Og hun er så umulig om aftenen, netop fordi hun er overtræt.

Nemlig, min kæreste ved også godt hvad jeg ligger op af ham herinde, så det er ikke et problem.

Anmeld

26. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Det er også sådan vi vil gøre det nu, hvis hun altså ikke bliver for træt inden vi når MME'en, som sagt tager det lang tid og mange kræfter at amme med suttebrikker for hende. Og hun er så umulig om aftenen, netop fordi hun er overtræt.

Nemlig, min kæreste ved også godt hvad jeg ligger op af ham herinde, så det er ikke et problem.

Så vil jeg ønske held og lykke med amningen

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Så vil jeg ønske held og lykke med amningen

Tak. Har vist brug for det.

Anmeld

26. september 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Tusind tak

Anmeld

1. oktober 2011

anja89

Nessie skriver:

Ja, Wimmie's mand tog billeder af os (eller prøvede ihærdigt)

Vi havde vist lige glemt at informere Daniel om, at han skulle stå/sidde stille og blive fortograferet, sp han var bestemt ikke enig med os

Familiebillederne, som jeg så gerne ville have, blev ikke rigtig til så meget, der var for meget krudt i rumpetten på den mindste.
Men der blev taget nogle rigtig gode billeder af Daniel

Her er et "lille" udvalg

Rigtig gode billeder og hvor er han bare charmerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.