Vi fik også taget billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

otlitrom

Det er en køn dreng i har, mes masser af krudt i måsen, som det ser ud Jeg synes det er nogle dejlige billeder. Og så er jeg helt vild med billedet af Jer alle 3. Det virker helt naturligt!!

Gode billeder, allesammen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Nessie

kitty skriver:

Det er en køn dreng i har, mes masser af krudt i måsen, som det ser ud Jeg synes det er nogle dejlige billeder. Og så er jeg helt vild med billedet af Jer alle 3. Det virker helt naturligt!!

Gode billeder, allesammen!!

Tusind tak (vi synes jo selv han er super skøn )

Ja, han er en energisk dreng, men kan dog også sidde stille og lege med tog og puslespil osv., men der må gerne ske noget

I dag græd han som pisket og råbte mooaar, da jeg afleverede ham i vuggestuen, men da jeg hentede ham igen, ville han ikke med hjem, han er heldigvis glad for at være der, det er bare lige afleveringen der kan være lidt svær for ham

Billedet af os alle tre, var først et forsøg på at tage et "almindeligt" familiebillede, men det havde han ikke tid til, så det endte bare i kys i stedet for

Anmeld

23. september 2011

Mutti2B

Skønne billeder . Han ligner en rigtig lille gavtyv der har det så sjovt

Anmeld

23. september 2011

Nessie

Mutti2B skriver:

Skønne billeder . Han ligner en rigtig lille gavtyv der har det så sjovt

Tusind tak

Han havde en fest, og havde bestemt ikke tid til at sidde stille og blive fotograferet

Anmeld

23. september 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Ja, Wimmie's mand tog billeder af os (eller prøvede ihærdigt)

Vi havde vist lige glemt at informere Daniel om, at han skulle stå/sidde stille og blive fortograferet, sp han var bestemt ikke enig med os

Familiebillederne, som jeg så gerne ville have, blev ikke rigtig til så meget, der var for meget krudt i rumpetten på den mindste.
Men der blev taget nogle rigtig gode billeder af Daniel

Her er et "lille" udvalg

Vi hyggede os i hvert fald rigtig meget - selvom det ikke lige gik efter planerne, hehe

Vi må håbe at familiebillederne bliver bedre næste gang - et sted med knap så mange trapper

Men Daniel er jo en rigtig charmetrold og super kær - elsker billederne hvor han kigger ned oppe fra trappen

Anmeld

23. september 2011

Chamomile

Rigtig skønne billeder

Anmeld

23. september 2011

Nessie

Chamomile skriver:

Rigtig skønne billeder

Tusind tak

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Nessie skriver:

Ja, Wimmie's mand tog billeder af os (eller prøvede ihærdigt)

Vi havde vist lige glemt at informere Daniel om, at han skulle stå/sidde stille og blive fortograferet, sp han var bestemt ikke enig med os

Familiebillederne, som jeg så gerne ville have, blev ikke rigtig til så meget, der var for meget krudt i rumpetten på den mindste.
Men der blev taget nogle rigtig gode billeder af Daniel

Her er et "lille" udvalg

Ej hvor er han skøn  super gode billeder

Anmeld

23. september 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Vi hyggede os i hvert fald rigtig meget - selvom det ikke lige gik efter planerne, hehe

Vi må håbe at familiebillederne bliver bedre næste gang - et sted med knap så mange trapper

Men Daniel er jo en rigtig charmetrold og super kær - elsker billederne hvor han kigger ned oppe fra trappen

Han charmer på livet løs

Nu hvor han snart er 2 år, er han åbenbart ikke så samarbejdsvilig mere

Så næste gang skal der hverken være trapper eller andre "spændende" ting, der tager hans opmærksomhed

Måske skal vi tage et lille fjernsyn og en dvd med Hr. Skæg, så sidder han da stille lidt

Anmeld

23. september 2011

nielsen80

Sikke nogle fine billeder!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.