Kofoed. skriver:
Det var da godt han hyggede sig og lidt billeder fik i da 
Vi gik op i tårnet, men halvvejs oppe kigge vi på hinanden og blev bare enige om at smutte ned igen, lidt tøs er man vel.
Det går stille og rolig, amming er dog et kæmpe problem, jeg skal bruge suttebrikker, men det synes tøsen går for langsomt og idag løb jeg tør inden hun var mæt, så måtte hurtig i brugsen efter noget MME, så nu har hun fået første flaske, håber bare ikke det ødelægger noget, ville jo helst amme. Ellers går det rigtig godt, hun er et hængetræ, men sådan var jeg også.
Jo jo, han havde en fest 
Der er også en del flere hvor faren er med på, men han har jo ikke bedt om at være med på den her side, så vil helst ikke smide billeder ind af ham 
Der er ellers en god udsigt ope fra tårnet, så I må prøve at komme helt op næste gang 
Håber det lykkes med amningen, ellers vænner man sig hurtigt til flasken. Jeg havde ikke mælk nok, så han begyndte på mme, da han var 5 uger, og lige så stille stoppede min mælk helt. I starten var jeg lidt skuffet, men fandt hurtigt ud af at det var nemmere for alle med flasken 
Jeg synes ikke man skal blive ved for enhver pris, kun hvis man har en god fornemmelse for at det kan fungere ordentligt.
Daniel var også meget i armene da han var helt lille, men det var vist mest vores skyld, vi syntes det var så hyggeligt at han lå og sov i vores arme 
Anmeld