MaybeBaby skriver:
Strithår og mascara alle andre steder end på øjenvipperne er en kvindes ret, da det betyder man dagen før har været pisse lækker
og mht kiloene, så er jeg jo mest til at kvinder skal have former (det bliver jeg jo nødt til
) det der ikke skal ske, er at man som +-pige klæder sig forkert, så kan hele billedet krakkelere! Og igen igen igen vil jeg jo sige, at du jo er toplækker... Præcis som du er
og som min kæreste engang sagde til mig en dag: det kan godt være at hende der har "den perfekte retoucheret krop" og hende der "den perfekte stylist" men lige meget hvor lækre de er, og hvor meget de har, så er det DIG der har mit hjerte
og desuden why have a twig, when you can climb the whole tree? 
Sikke nogen skønne ord at læse på en kold og våd tirsdag morgen 
Det lyder egentlig som om vi har nogle mænd, der kan se bag mascara striber og ekstra kilo, hvor heldig kan man være 
Min siger at han jo godt ved hvor hårdt det var for min krop at være gravid, og så længe vi prøver at få nr. 2, så er der ikke det vilde overskud til at gøre så meget ved vægten. Men skal da gerne indrømme at jeg er træt af at se sådan her ud, så der skal da smides nogle kg på et tidspunkt 
Anmeld