Vi fik også taget billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Nessie

Rosa skriver:

Sikke en suuupercharmerende dreng!!! Wauw, jeg smelter helt  Piger, pas på!!!! 

Ååååhh, tusind tak Man bliver jo helt varm indeni, af at komme på og se sådan en kommentar

Han charmer alle han kan komme i nærheden af, men kan faktisk også være ret genert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Rosa

Nessie skriver:

Ååååhh, tusind tak Man bliver jo helt varm indeni, af at komme på og se sådan en kommentar

Han charmer alle han kan komme i nærheden af, men kan faktisk også være ret genert

Det går over når han opdager hvilken magt der ligger i at være så lækker 

Anmeld

17. oktober 2011

Nessie

Rosa skriver:

Det går over når han opdager hvilken magt der ligger i at være så lækker 

He he, vi må prøve at holde ham nede på jorden

Moren vil jo nok altid synes at han er superlækker, uanset hvordan han kommer til at se ud

Anmeld

17. oktober 2011

Rosa

Nessie skriver:

He he, vi må prøve at holde ham nede på jorden

Moren vil jo nok altid synes at han er superlækker, uanset hvordan han kommer til at se ud

Jeg melder mig altså også ind i den fanklub 

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Ja, Wimmie's mand tog billeder af os (eller prøvede ihærdigt)

Vi havde vist lige glemt at informere Daniel om, at han skulle stå/sidde stille og blive fortograferet, sp han var bestemt ikke enig med os

Familiebillederne, som jeg så gerne ville have, blev ikke rigtig til så meget, der var for meget krudt i rumpetten på den mindste.
Men der blev taget nogle rigtig gode billeder af Daniel

Her er et "lille" udvalg

Ej, hvor er han BARE sød, altså! Sikke nogle øjne - og sikke lækker en mor og skønne skønne skønne billeder!

Anmeld

17. oktober 2011

Nessie

Rosa skriver:

Jeg melder mig altså også ind i den fanklub 

Hi hi

Skal vi ikke også snart se nogle billeder af din skønne dreng igen?

Anmeld

17. oktober 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor er han BARE sød, altså! Sikke nogle øjne - og sikke lækker en mor og skønne skønne skønne billeder!

iiiiihhh tak og tak

Min kæreste er ret stolt over, at (næsten) alle siger "neeej, hvor er han sød, sikke han ligner sin far"

Der blev faktisk nogle ret gode billeder, selv om Daniel bestemt ikke havde tænkt sig at sidde stille og få taget billeder med mor og far

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

iiiiihhh tak og tak

Min kæreste er ret stolt over, at (næsten) alle siger "neeej, hvor er han sød, sikke han ligner sin far"

Der blev faktisk nogle ret gode billeder, selv om Daniel bestemt ikke havde tænkt sig at sidde stille og få taget billeder med mor og far

Nu er jeg helt vild med aktive anderledes billeder og ikke de der stil-billeder så det er liiige mig - men nu har jeg ikke set din mand, men hvis han ligner, så må du hellere låse ham ind, du

Anmeld

17. oktober 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Nu er jeg helt vild med aktive anderledes billeder og ikke de der stil-billeder så det er liiige mig - men nu har jeg ikke set din mand, men hvis han ligner, så må du hellere låse ham ind, du

Ha ha ha

Han er nu også en pæn mand, men jeg er så heldig at han kun har øje for mig Selv med strithår og mascara ned af kinderne, og ALT for mange kilo på sidebenene

Anmeld

17. oktober 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Ha ha ha

Han er nu også en pæn mand, men jeg er så heldig at han kun har øje for mig Selv med strithår og mascara ned af kinderne, og ALT for mange kilo på sidebenene

Strithår og mascara alle andre steder end på øjenvipperne er en kvindes ret, da det betyder man dagen før har været pisse lækker og mht kiloene, så er jeg jo mest til at kvinder skal have former (det bliver jeg jo nødt til ) det der ikke skal ske, er at man som +-pige klæder sig forkert, så kan hele billedet krakkelere! Og igen igen igen vil jeg jo sige, at du jo er toplækker... Præcis som du er og som min kæreste engang sagde til mig en dag: det kan godt være at hende der har "den perfekte retoucheret krop" og hende der "den perfekte stylist" men lige meget hvor lækre de er, og hvor meget de har, så er det DIG der har mit hjerte og desuden why have a twig, when you can climb the whole tree?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.