For helved hvor gør det ondt .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

SjeBets

kan godt være jeg sprøger dumt nu, men hvorfor må man ikke skrive med folk at det modsatte køn hvis der ikke er mere i det end bare samtale, og måske en lille flirt, ingen dør af en flirt ( i ved kigge ude, spise hjemme ) 

Jeg ville blive stikhammrende tosset hvis jeg fik forbud i mod at snakke med mine mandlige venner eller få nye mandlige venner, nu jobber jeg i en mande branche, så det er svært at undgå, kæresten her brokkede sig lidt i starten, fordi de fleste af mine venner er mænd, men han er ok med det nu, fordi han ved jeg ikke laver noget med dem, og jeg er ok med han snakker med sine veninder hvorfor skulle man ikke være det , så længe der ikke er mere i det end der er ? 

Jeg ville ikke kunne leve med en jaloux mand, som forlangte at man skulle holde sig fra dem og dem og skulle gøre sådan og sådan, altså ja jeg er selv jaloux  anlagt, pga min eks var mit utro MEGET. Men som jeg siger til min kæreste hvis han laver noget, VIL jeg finde ud af det, og så er han bare ikke det værd, så må HAN selv finde ud af hvad der skal ske. Fordi .. der er mænd nok., og hvis manden er utro så er han jo ikke ens kærlighed værd.  Og omvendt. 

men alt det postyr over at skrive sammen med en af modsatte køn forstår jeg ikke. Min jalouxi er mere når han skal i byen uden mig .. men siger aldrig til ham han skal blive hjemme, ha ved hvordan det er .. og hvis han laver noget vil jeg finde ud af det på et tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.