Anonym skriver:
Hold nu kæft hvor jeg ærligtalt synes det er pisse hammerne svært det her liv med kæreste og barn ..
Jeg har været dum ja , og det bæder jeg da godt nok for nu ..
Jeg har tidligere på året skrevet sammen med en anden fyr (læs skrevet) intet andet , og ja det er sku da det dummeste man kan gøre , det er jeg sku godt klar over .
Men der manglede virkelig noget i vores forhold , det er absolut ingen undskyldning nej det er jeg klar over , men nu er det jo lige som sket , og hold nu kæft hvor jeg fortryder det bitterligt .. Idag står jeg til ik at vide om jeg skal fortaætte mit liv som alene mor eller vi skal fortsætte vores familie liv , jeg har simpelthen gjort såååååååååå meget for at vise min kæreste at jeg virkelig kun elsker ham og jeg virkelig vil ham , men lige meget hvad jeg gør så bider det mig selv i røven ..
Han får nogen sindsyge tanker som han selv digter oppe i sit hovede og dem bliver jeg så efterfølgende beskyndt for , selvom det slllllllet ikk er sandheden , hold nu op hvor er det bare hårdt ..
Jeg har taget konsekvensen af det og gået med til at jeg ikk længere må tage til den bydel hvor hele min familie og venner bor fordi ham fyren os bor der , jeg har flyttet endnu længere væk fra mine forældre for at efterleve hans ønske om at få det her til at fungere , men lige meget hvad jeg gør så bliver jeg igen og igen og igen beskyldt for ting han selv opdigter i hovedet og tror på er sandt ..
Jeg aner ik hvad jeg skal gøre jeg er simpelthen så ødelagt inden i mit hjerte at jeg ikk engang aner selv om det bare er bedst at slutte det her ..
Jeg måtte simpelthen bare ud med alle mine tanker her sidder jeg tilbage alene med vores barn tårene triller ned af kinderne og hans mobil er løbet tør for strøm , jeg eksploder snart indvendig så ondt gør det her ..
først lige en
til dig
har selv været i et forhold hvor jeg blev bes´kyldt for at være utro osv. på trods af jeg aldrig var det . det gør man ligefrem hungre efter om der måske er nogen derude der vil en det bedste
han styrede mit liv så meget at det hed stå op, arbejde, hjem, så en enkel dag spurgte en veninde om vi ikk kunne mødes efter jeg havde fri( vi arbejde i hver vores afdeling i føtex) fint nok sagde jeg, så mødtes jeg med hende på en net café hvor flere venner og min eks var.
min eks kiggede på mig og sagde han ville snakke med mig, hvilket han fik lov til mens de andre var der, hans kommentar var, : jeg kan se du har det dårligt, kan ikk klare at se dig sådan så synes du skal vælge mellem ham som ven eller fortsætte med at være sammen med min daværende kæreste. jeg sagde jeg beholdte min kæreste( hvilket var det dummeste valg jeg tog
) da jeg kom hjem var kæresten ikk hjemme, kunne ikke få fat i ham før han ringede fuld kl 2 om natten og sagde , du har været mig utro din sæk, græd i flere timer, var bange og ked, han kom hjem kl 6 om morgenen og jeg skulle afsted til min brors bryllup, men han ville ikke engang kigge på mig.
vi aftalte at han skulle være hjemme når jeg kom hjem, hvilket han ikk var, han kom hjem 2 timer senere, og vi gik i seng , uvenner.
næste dag skældte han hele tiden, så efter nogen timer sagde jeg han skulle prøve og høre efter hvad jeg sagde. (hvilket nok var en fejl) fra den dag af og 6-7 måneder frem , slog hhan mig, kastede ting på mig, og for at andre fyre skulle se jeg havde kæreste når jeg var på arbejde begyndte han at lave sugemærker på min hals og mine kinder, kom flere gange på arbejde hvor jeg ikk rigtig kunne støtte på mit ene ben fordi han kastede sofabordet hen over mig. har flere gange haft buler i hovedet pga. fjernbetjeninger han har kastet efter mig.
der efter 6-7 måneder havde vi en aften 1 skænderi fordi jeg fortalte jeg var gravid , hvilket han flippede ud over, han satte sig på mig , svinte mig til og slog til mig, selvom min hund gøede og bed og rev ham for at hjælpe. næste morgen vågnede jeg i en blødpøl, mistede min lille spire 

fortsatte forholdet 1-2 uger, men kunne ikk se ham i øjnene så slog op med ham, gav ham 12 timer til at samle sine ting og forsvinde ud af mit liv.
i 3 måneder ringede, og skrev han konstant for at få mig tilbage og lovede at blive bedre, men tilsidst var jeg nødt til at flytte til min bror i sverige så han ikke kunne få fat i mig.
ville lige sætte et billed på hvor giftigt det kan være at blive "spærret inde" uden kontakt til verden.
herfra