For helved hvor gør det ondt .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

I mine øjne er det altså det samme.....

Uanset, synes også det er underligt alle beskederne er slettet osv... Som om der er noget og skjule....

Han kan simpelthen ik tillade sig og holde sådan på dig og bestemme over dig, han må tilgive og arbejde på det eller slippe dig... .Synes ik du kan leve sådan der...

At du ikke "må" tage hjem til dine forældre... Helt ærligt, vil du leve sådan?

Ej undskyld min tone, men er helt paf... Hvem tror han egentlig du er??? Han ejer dig altså ikke......

Jeg kan netop ikk leve sådan her mere , jeg er total palle alene i den her verden jeg kende 1 menneske her hvor vi bor , han hwr hele hans omgangskræs her ..

Jeg har bedt ham finde ud af hvad der skal ske til han kommer hjem , for jeg kan virkelig ikk mere , jeg er jo helt ødelagt indvendig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

janne1986

Anonym skriver:

Jeg kan netop ikk leve sådan her mere , jeg er total palle alene i den her verden jeg kende 1 menneske her hvor vi bor , han hwr hele hans omgangskræs her ..

Jeg har bedt ham finde ud af hvad der skal ske til han kommer hjem , for jeg kan virkelig ikk mere , jeg er jo helt ødelagt indvendig ..

Det synes jeg er flot du har sagt sådan....

Man må sige fra, for ingen andre gør det for en.....

Du får lige en ....

Håber han tager sig sammen og tager imod hjælp eller han slipper dig så du kan få det bedre

Anmeld

22. september 2011

janne1986

Du er altid velkommen til og skrive en pb til mig hvis du vil snak...

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Det synes jeg er flot du har sagt sådan....

Man må sige fra, for ingen andre gør det for en.....

Du får lige en ....

Håber han tager sig sammen og tager imod hjælp eller han slipper dig så du kan få det bedre

Tusinde taK SKAL DU HAVE , JEG BLIVER NØDT TIL DET NU HAR DET STÅET PÅ SÅDAN HER I 5 MÅNEDER OG JEG KAN MÆRKE AT NOGET EF MIT HJERTE BLIVER REVET UD HVER GANG DET SKER , FOR JEG GØR INTET ..

Jeg skal huske jeg bare kan skrive , tusinde tak skal du have ..

Anmeld

22. september 2011

MinNoah

MinBabyOscar <3 skriver:

først lige en  til dig

har selv været i et forhold hvor jeg blev bes´kyldt for at være utro osv. på trods af jeg aldrig var det . det gør man ligefrem hungre efter om der måske er nogen derude der vil en det bedste

han styrede mit liv så meget at det hed stå op, arbejde, hjem, så en enkel dag spurgte en veninde om vi ikk kunne mødes efter jeg havde fri( vi arbejde i hver vores afdeling i føtex) fint nok sagde jeg, så mødtes jeg med hende på en net café hvor flere venner og min eks var.

min eks kiggede på mig og sagde han ville snakke med mig, hvilket han fik lov til mens de andre var der, hans kommentar var, : jeg kan se du har det dårligt, kan ikk klare at se dig sådan så synes du skal vælge mellem ham som ven eller fortsætte med at være sammen med min daværende kæreste. jeg sagde jeg beholdte min kæreste( hvilket var det dummeste valg jeg tog ) da jeg kom hjem var kæresten ikk hjemme, kunne ikke få fat i ham før han ringede fuld kl 2 om natten og sagde , du har været mig utro din sæk, græd i flere timer, var bange og ked, han kom hjem kl 6 om morgenen og jeg skulle afsted til min brors bryllup, men han ville ikke engang kigge på mig.

vi aftalte at han skulle være hjemme når jeg kom hjem, hvilket han ikk var, han kom hjem 2 timer senere, og vi gik i seng , uvenner.

næste dag skældte han hele tiden, så efter nogen timer sagde jeg han skulle prøve og høre efter hvad jeg sagde. (hvilket nok var en fejl) fra den dag af og 6-7 måneder frem , slog hhan mig, kastede ting på mig, og for at andre fyre skulle se jeg havde kæreste når jeg var på arbejde begyndte han at lave sugemærker på min hals og mine kinder, kom flere gange på arbejde hvor jeg ikk rigtig kunne støtte på mit ene ben fordi han kastede sofabordet hen over mig. har flere gange haft buler i hovedet pga. fjernbetjeninger han har kastet efter mig.

der efter 6-7 måneder havde vi en aften 1 skænderi fordi jeg fortalte jeg var gravid , hvilket han flippede ud over, han satte sig på mig , svinte mig til og slog til mig, selvom min hund gøede og bed og rev ham for at hjælpe. næste morgen vågnede jeg i en blødpøl, mistede min lille spire

fortsatte forholdet 1-2 uger, men kunne ikk se ham i øjnene så slog op med ham, gav ham 12 timer til at samle sine ting og forsvinde ud af mit liv.

i 3 måneder ringede, og skrev han konstant for at få mig tilbage og lovede at blive bedre, men tilsidst var jeg nødt til at flytte til min bror i sverige så han ikke kunne få fat i mig.

ville lige sætte et billed på hvor giftigt det kan være at blive "spærret inde" uden kontakt til verden.

herfra

OMG!!!!

Hvad var han for en syg stodder!! GODT du er kommet ud af det!!

Kæmpe

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Tusinde tak for din historie , hvor er det dog forfærdeligt ..

Han har aldrig nogensinde sat en finger på mig , og gør han det så kan jeg love dig det er ud med det sammen , det er en ting som ALDRIG kommer til at ske uanset hvor meget jeg elsker ham ...

så lidt, den psykiater jeg var til efter det forhold lærte mig at jo mere åben og ærlig man er omkring det jo nemmere er det at leve med, og det har hjulpet mig, gik fra svær depression uden udsigt til et godt liv, til at være raskmeldt, have det godt, og gennemført skole og er klar på at finde arbejde nu her når min barsel slutter

det lovede jeg også mig selv, problemet var bare at da han så startede turde jeg ikke gå fra ham, ikk engang prøve på det, af frygt for hvad han kunne finde på

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

så lidt, den psykiater jeg var til efter det forhold lærte mig at jo mere åben og ærlig man er omkring det jo nemmere er det at leve med, og det har hjulpet mig, gik fra svær depression uden udsigt til et godt liv, til at være raskmeldt, have det godt, og gennemført skole og er klar på at finde arbejde nu her når min barsel slutter

det lovede jeg også mig selv, problemet var bare at da han så startede turde jeg ikke gå fra ham, ikk engang prøve på det, af frygt for hvad han kunne finde på

Det er jo skønt at høre at du er noget så laaaaangt i dit liv . Det er jo en fantastisk sejer for en selv .

Jeg kan da selvfølgelig heller ikk sige det med sikkerhed men jeg er næsten sikker på jeg vil forlade ham så ..

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

MinNoah skriver:

OMG!!!!

Hvad var han for en syg stodder!! GODT du er kommet ud af det!!

Kæmpe

syg det er han, havde nok bare medlidenhed med ham da hans mor er alkoholiker og altid har slået ham og hans mindre brødre, kastet ting efter dem osv. hans ene bror var på det tidspunkt 9 år mener jeg, han er syg(har kun 1/3 del af sine tarme, og har noget med hjernen og er døv på det ene øre) hun bad ham vaske op mens han stod og koncentrerede sig om hvad de sagde i fjernesynet og fordi han ikke reagerede sparkede hun ham i ryggen,

hun var en meget dårlig mor.

men ja er glad for jeg tilsidst var stærk nok til at stoppe det

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Det er jo skønt at høre at du er noget så laaaaangt i dit liv . Det er jo en fantastisk sejer for en selv .

Jeg kan da selvfølgelig heller ikk sige det med sikkerhed men jeg er næsten sikker på jeg vil forlade ham så ..

ja, har også kæmpet utroligt for det, det kom helt bagpå læger, kommune og det hele at min vilje til at få det godt er så stærk , på trods af alt jeg har været igennem og hvordan jeg har haft det psykisk.

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

ja, har også kæmpet utroligt for det, det kom helt bagpå læger, kommune og det hele at min vilje til at få det godt er så stærk , på trods af alt jeg har været igennem og hvordan jeg har haft det psykisk.

Det kan jeg sakm godt forstå , det er jo ik alle der er så stærke at de kan kæmpe sig over på den anden side ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.