For helved hvor gør det ondt .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Det kan jeg sakm godt forstå , det er jo ik alle der er så stærke at de kan kæmpe sig over på den anden side ..

Nej Oddsene var også imod mig, var på grænsen til at give op mange gange, få det overstået og gjort en ende på mine lidelser, men når jeg nåede dertil, tænkte jeg på mit største ønske, at få min egen familie, hvergang noget så er gået galt, tænkte jeg "hvorfor må jeg ikk få det godt, skal mit liv være et helvede, ?" men da jeg blev gravid for 3 gang skete der noget i mit hoved og har siden ikk været så langt nede, blev raskmeldt, bestod eksamen, fødte min søn, var stærk nok til at gå fra hans far, og idag er det 1½ år siden jeg blev raskmeldt, bor sammen med min nye kæreste og vi har det så godt, har fået helt styr på mit liv, og fundet den vej jeg vil tage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Nej Oddsene var også imod mig, var på grænsen til at give op mange gange, få det overstået og gjort en ende på mine lidelser, men når jeg nåede dertil, tænkte jeg på mit største ønske, at få min egen familie, hvergang noget så er gået galt, tænkte jeg "hvorfor må jeg ikk få det godt, skal mit liv være et helvede, ?" men da jeg blev gravid for 3 gang skete der noget i mit hoved og har siden ikk været så langt nede, blev raskmeldt, bestod eksamen, fødte min søn, var stærk nok til at gå fra hans far, og idag er det 1½ år siden jeg blev raskmeldt, bor sammen med min nye kæreste og vi har det så godt, har fået helt styr på mit liv, og fundet den vej jeg vil tage

Det er jo bare helt fantastisk at læse , det gør mig da glad at hvis man vikrelig gerne vil så kan man os ..

Men ja .. jeg vil bare så gerne det her , men ikk kun på hans primisser , jeg vil os have noget indflydelse på vores liv ..

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Det er jo bare helt fantastisk at læse , det gør mig da glad at hvis man vikrelig gerne vil så kan man os ..

Men ja .. jeg vil bare så gerne det her , men ikk kun på hans primisser , jeg vil os have noget indflydelse på vores liv ..

Ja det er hårdt men hvor der er vilje er der vej

forstår dig udemærket godt, det er heller ikk far at du nærmest skal gå rundt med en manual og hvad du må og ikk må, man kan ikk leve et forhold på listetå

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja det er hårdt men hvor der er vilje er der vej

forstår dig udemærket godt, det er heller ikk far at du nærmest skal gå rundt med en manual og hvad du må og ikk må, man kan ikk leve et forhold på listetå

Jaaa jeg giver dig helt ret , og viljen er der sku for min hverdan skal fungere uanset hvad om det er med eller uden ham ..

Nej det er ikk fair og det er absolut heller ikk fedt må jeg nok erkende ..

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jaaa jeg giver dig helt ret , og viljen er der sku for min hverdan skal fungere uanset hvad om det er med eller uden ham ..

Nej det er ikk fair og det er absolut heller ikk fedt må jeg nok erkende ..

ja , det er godt du er klar til at kæmpe det er et skridt i den rigtige retning

nej det eneste man for ud af det er at være psykisk usíkker, og skulle det ske at i går fra hinanden og du finder dig en anden, vil denne trælse oplevelse jage dit sind noget tid, det gjorde den hvertfald ved mig, og det er den tanke der er sværest at slippe af med

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

ja , det er godt du er klar til at kæmpe det er et skridt i den rigtige retning

nej det eneste man for ud af det er at være psykisk usíkker, og skulle det ske at i går fra hinanden og du finder dig en anden, vil denne trælse oplevelse jage dit sind noget tid, det gjorde den hvertfald ved mig, og det er den tanke der er sværest at slippe af med

Jaaa den tanke kunne jeg godt forstille mig var svær .
Men jeg håber selvfølgelig ikk vi går fra hinanden ..

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jaaa den tanke kunne jeg godt forstille mig var svær .
Men jeg håber selvfølgelig ikk vi går fra hinanden ..

ja

fingrer for han forstår det fra din side og i kan få det til at fungere

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

ja

fingrer for han forstår det fra din side og i kan få det til at fungere

Tusine tak skal du have

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Tusine tak skal du have

så lidt

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Først... Kæmpe til dig....

Du har ret, det er det dummeste... Men jeg har selv gjort det overfor en eks for mange år siden... det retfærdiggør det ikke... Men du er ik ene om og ha gjort sådan noget .....

Hva med og søge noget parterapi, så I kan få en 3. part ind og få talt det igennem, for det er ik holdbart i mine øjne at du hele tiden skal gøre alt og vise ham hele tiden at du vil det...

Det handler om han igen skal stole på dig og det er benhårdt arbejde.... Og jeg ville ik ku løfte den opgave, så hvis jeg var dig ville jeg foreslå parterapi og håbe det hjælper

Det hjælper i hvert fald ikke at skære dig væk fra venner og familie.....

Tror hvis jeg var ham, ville jeg sende dig direkte imod ham fyren, for hvis du virkelig vil være utro er du det jo før eller siden... Så kan man lige så godt tjekke først som sidst... I stedet for og ligge total bånd på dig...

NU har jeg prøvet som det første at forslå at flytte fra hinanden en tid , det afviste han blankt med at så ville han slet ikke stole på mig .

Så forslog jeg at vi kunne gå i parterapi til det svare han bare nu må vi se hvad der sker .
HMm , så prøvede jeg med at Det var ham som skulle finde ud af om han kunne tilgive mig , Og der har jeg så intet svar fået på endnu . Ville bare lige fortælle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.