Hold nu kæft hvor jeg ærligtalt synes det er pisse hammerne svært det her liv med kæreste og barn ..
Jeg har været dum ja , og det bæder jeg da godt nok for nu ..
Jeg har tidligere på året skrevet sammen med en anden fyr (læs skrevet) intet andet , og ja det er sku da det dummeste man kan gøre , det er jeg sku godt klar over .
Men der manglede virkelig noget i vores forhold , det er absolut ingen undskyldning nej det er jeg klar over , men nu er det jo lige som sket , og hold nu kæft hvor jeg fortryder det bitterligt .. Idag står jeg til ik at vide om jeg skal fortaætte mit liv som alene mor eller vi skal fortsætte vores familie liv , jeg har simpelthen gjort såååååååååå meget for at vise min kæreste at jeg virkelig kun elsker ham og jeg virkelig vil ham , men lige meget hvad jeg gør så bider det mig selv i røven ..
Han får nogen sindsyge tanker som han selv digter oppe i sit hovede og dem bliver jeg så efterfølgende beskyndt for , selvom det slllllllet ikk er sandheden , hold nu op hvor er det bare hårdt ..
Jeg har taget konsekvensen af det og gået med til at jeg ikk længere må tage til den bydel hvor hele min familie og venner bor fordi ham fyren os bor der , jeg har flyttet endnu længere væk fra mine forældre for at efterleve hans ønske om at få det her til at fungere , men lige meget hvad jeg gør så bliver jeg igen og igen og igen beskyldt for ting han selv opdigter i hovedet og tror på er sandt ..
Jeg aner ik hvad jeg skal gøre jeg er simpelthen så ødelagt inden i mit hjerte at jeg ikk engang aner selv om det bare er bedst at slutte det her ..
Jeg måtte simpelthen bare ud med alle mine tanker her sidder jeg tilbage alene med vores barn tårene triller ned af kinderne og hans mobil er løbet tør for strøm , jeg eksploder snart indvendig så ondt gør det her ..
Anmeld