Dåb i december mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Isabella_mor

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

i kan da holde dåb når det skal være om dewt regner sneer eller er sol.. 10- grader eller 30 + grader, det burde ikke spille nogen rolle,, for i kan jo bare være INDENFOR og bede folk om at tage rigeligt med tøj på hvis det er koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

norenberg

det kan man da helt sikkert, vi døbte vores datter 2. juledag og havde en rigtig rigtig hyggelig dag, og en dag vi alligevel ville have hygget sammen med familien....

Anmeld

19. september 2011

Fam. Madsen

Maja84 skriver:

Måske det var muligt for jer at holde den sidste weekend i nov eller 1 weekend i dec, å det ikke kommer for tæt på julen, ellers kunne mandens familie, overleve en dag, uden riflen i hånden

håber i finder en passende dag

og synes da godt man kan holde i dec, bare det ikke bliver for tæt op af jul, kan måske godt blive lidt bøvl, i forhold til kirkegang, julefrokoster, juleforberedelser  osv

min mands brøder kan ikke glemme deres jagt for bare en dag det er ikke muligt. de ånder og lever for deres jagt. vi er bleven enig om og holde dåben den 11-12 altså anden søndag i advent

Anmeld

19. september 2011

musse1

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

det kan man sagtens, vores den ene søn er døbt i dec. . men ja manskal være i meget god tid ude, måske allerede melde det ud til fok nu, hvad dato det skal være, så folk har en chance for at komme, da der jo ofte ligger mange julefrokoster osv. 

Anmeld

19. september 2011

Maja_4000

Jeg er selv blevet døbt i december

Nu er vores datter fra december - Så vi havde ikke det "problem" .. Til gengæld skal vi jo så holde fødselsdag hvert år i december   Hehe .. Dåben er én gang (: Synes sagtens man kan ! 

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fam. Madsen skriver:

min mands brøder kan ikke glemme deres jagt for bare en dag det er ikke muligt. de ånder og lever for deres jagt. vi er bleven enig om og holde dåben den 11-12 altså anden søndag i advent

Det sørme da også en flot dato. 11/12/11 

Anmeld

19. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fam. Madsen skriver:

nå ja, og blev jeg inviteret til dåb samt julefrokost, ville jeg klart vælge at være frisk til dåb eller helt vælge julefrokost fra.   Dem skal der sørme da nok komme mange af alligevel. En dåb er ikke en ting der sker hver jul 

Anmeld

19. september 2011

Fam. Madsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

nå ja, og blev jeg inviteret til dåb samt julefrokost, ville jeg klart vælge at være frisk til dåb eller helt vælge julefrokost fra.   Dem skal der sørme da nok komme mange af alligevel. En dåb er ikke en ting der sker hver jul 

håber virkelig også at folk vælger vores søns dåb frem for en julefrokost for synes da helt klart det er vigtiger en det andet, som du siger han bliver kun døbt engang i hans liv. en julefrokoster kommer været år

tak ja det er en flot dato og håber det blivere en god dag

Anmeld

19. september 2011

Maja88

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

vi skal til dåb den 18 december

Anmeld

19. september 2011

Fam. Madsen

isabellamor skriver:

i kan da holde dåb når det skal være om dewt regner sneer eller er sol.. 10- grader eller 30 + grader, det burde ikke spille nogen rolle,, for i kan jo bare være INDENFOR og bede folk om at tage rigeligt med tøj på hvis det er koldt

nemlig det skal holdes i et forsamlingshus. og ikke i et telt så regner da ikke med de kommer til og fryse altså. han skal jo døbes inden han bliver 6mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.