Dåb i december mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Fam. Madsen

Tullemuzz skriver:

Vi vælger og vente med dåben til januar for synes december er dyr i forvejen og både os og flere i familien har det svært økonomist men synes det lyder enomt hyggeligt og holde dåb i december

ja december er dyr ved jeg godt. men synes bare min søn bliver for gammel i jan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

lycly

Fam. Madsen skriver:

det er bestemt heller ikke nemt og arrenger en barnedåb. og synes virkelig vi forsøger og til fredstille alle. men det er virkelig ikke nemt for vil bare helst ikke have det bliver i jan.

Det kan jeg godt forstå. Så er det helt klart bedre i december end i januar

Anmeld

18. september 2011

twinboys

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

jo man kan da... jeg er selv døbt i december måned ...

Anmeld

18. september 2011

K&S

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

Anton blev døbt sidste år den 4. december

Hvis bare I inviterer i god tid, kan jeg slet ikke se problemet

Anmeld

18. september 2011

carneval

vores datter blev døbt d. 26. dec . Det var nu primært fordi en del af min familie bor i usa og var hjemme i DK i julen, og da de skulle stå faddere så var det jo lidt vigtigt de var med. Vi holdte dog også kun en "lille" dåb uden alt for mange gæster, men havde jo selvfølgelig inviteret i god tid da juledagene jo ofte er meget travle.

I skal da endelig holde dåb på den dato hvor det passer jer bedst. Og mht økonomien så er det vel reelt set ligegyldigt om folk skal købe gave til 30. nov, 12 dec eller 14. januar .

Hvis I er tidligt ude med invitationen kan folk jo bare nå at købe gaven inden de rammer ind i decembers gaveræs.

Held og lykke med det, og god dåb når det kommer så langt .

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

Det kan man sagtens, men jeg ville ikke gøre det. Det ville passe bedst hvis vi kunne holde i december, men vi venter til januar. I december er der sygt mange julefrokoster, og det er i forvejen en af de måneder folk er på spanden økonomisk grundet julegaver og sådan. Og hvis de så også skal ud og købe dåbsgave.. Ja vi har valgt det er bedre at vente :-)

Anmeld

18. september 2011

tandbørsten

det kan man sagtens !! du skal bare sørge for at sende invitationer ud i god tid :-) der er jo stadig 3 mdr til og hvis folk ikke har råd til at ligge 100,- til side hver mdr indtil festen har de sgu hellerik råd til at holde jul så det ville verdens dårligste undskyldning for ikke at komme.!

vi holder selv dåb d. 18 dec - det er store julefrokost weekend, men det jo kun fredag & lørdag.. haha!

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

K&S skriver:

Anton blev døbt sidste år den 4. december

Hvis bare I inviterer i god tid, kan jeg slet ikke se problemet

vi regner med og sende indbydelser ud i næste uge

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

carneval skriver:

vores datter blev døbt d. 26. dec . Det var nu primært fordi en del af min familie bor i usa og var hjemme i DK i julen, og da de skulle stå faddere så var det jo lidt vigtigt de var med. Vi holdte dog også kun en "lille" dåb uden alt for mange gæster, men havde jo selvfølgelig inviteret i god tid da juledagene jo ofte er meget travle.

I skal da endelig holde dåb på den dato hvor det passer jer bedst. Og mht økonomien så er det vel reelt set ligegyldigt om folk skal købe gave til 30. nov, 12 dec eller 14. januar .

Hvis I er tidligt ude med invitationen kan folk jo bare nå at købe gaven inden de rammer ind i decembers gaveræs.

Held og lykke med det, og god dåb når det kommer så langt .

det er  nu godt og høre at andre har fået det til og funger i december mdr. vi regner med og få sendt indbydelser ud i næste uge. så synes da det er tidligt nok

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Frøken J. skriver:

Det kan man sagtens, men jeg ville ikke gøre det. Det ville passe bedst hvis vi kunne holde i december, men vi venter til januar. I december er der sygt mange julefrokoster, og det er i forvejen en af de måneder folk er på spanden økonomisk grundet julegaver og sådan. Og hvis de så også skal ud og købe dåbsgave.. Ja vi har valgt det er bedre at vente :-)

det er også det min familie siger at det bliver for dyrt og alt det. men altså vi sender indbydelser ud i næste uge, så vi er jo i god tid med den også kan flok jo bare købe gavenen inden december mdr. for synes bare min søn bliver for gammel i januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.