Dåb i december mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fam. Madsen skriver:

vi havde snakket om den 11/12 den anden weekend i dec. 

for der kunne vi få forsamlingshuset  

Det da fint? Men ellers ville jeg prøve at se om det kunne lade sig gøre i Okt. Nov. Kan se han har en fin alder der. 

MEN når det så er sagt, så er det jo Jer der vælger, og så må folk altså liiiige komme afsted til et arrangement den ekstra gang. Det jo ikke noget i gør hvert år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Tullemuzz

Vi vælger og vente med dåben til januar for synes december er dyr i forvejen og både os og flere i familien har det svært økonomist men synes det lyder enomt hyggeligt og holde dåb i december

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså mht. økonomien, så er det da lige vidt om det er i dec. eller januar.  Og i kan jo ikke udskyde det helt vildt, når i gerne vil have han bliver døbt tidligt. 

jeg synes jo også det med økonmien er noget pjat, altså vi regner med og sende indbydelser ud i næste uge også har folk da tid nok til og købe gaven. så kan ikke forstå min familie på det punkt. 

åhh de familier man kan ikke leve uden dem men heller ikke med dem

Anmeld

18. september 2011

lycly

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

Vi har knoklet lidt for at nå at arrangere barnedåb i år men inden december. Jeg vil ikke holde den i december, jeg tror folk har rigeligt at se til i december måned Men blev jeg inviteret til barnedåb i december ville jeg self tage med.

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen skriver:

jeg synes jo også det med økonmien er noget pjat, altså vi regner med og sende indbydelser ud i næste uge også har folk da tid nok til og købe gaven. så kan ikke forstå min familie på det punkt. 

åhh de familier man kan ikke leve uden dem men heller ikke med dem

Præcis! I skal gøre som i vil. Og jeg går da ud fra, at i godt ved at folk ikke altid kan købe de store gaver osv. Det vigtigste er vel også at de kommer. 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Det da fint? Men ellers ville jeg prøve at se om det kunne lade sig gøre i Okt. Nov. Kan se han har en fin alder der. 

MEN når det så er sagt, så er det jo Jer der vælger, og så må folk altså liiiige komme afsted til et arrangement den ekstra gang. Det jo ikke noget i gør hvert år. 

okt. mdr synes vi bare bliver svært pga. at min mands brøder er i norge den sidste weekend i okt og den første i nov. også kan flok jo næste ikke nå og få indbydelserne inden at de skal til dåb men ellers var det bleven i nov. de andre dage er forsamlinghuset ikke ledig.

nej heldigvis at det ikke er hvert år vi skal holde noget for sikke en masse ting der skal holdes styr på. og passes sammen

Anmeld

18. september 2011

Pigent

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

Ja det kan man godt  

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Præcis! I skal gøre som i vil. Og jeg går da ud fra, at i godt ved at folk ikke altid kan købe de store gaver osv. Det vigtigste er vel også at de kommer. 

vil heller have de kommer uden gave end de sender gaven også ikke kommer

for mig betyder gaven intet. og går heller ikke så meget op i det med gaver og penge

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen skriver:

vil heller have de kommer uden gave end de sender gaven også ikke kommer

for mig betyder gaven intet. og går heller ikke så meget op i det med gaver og penge

Sådan har jeg det også. Synes i skal vælge den 12/12 så. 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

LunaLykke skriver:

Vi har knoklet lidt for at nå at arrangere barnedåb i år men inden december. Jeg vil ikke holde den i december, jeg tror folk har rigeligt at se til i december måned Men blev jeg inviteret til barnedåb i december ville jeg self tage med.

det er bestemt heller ikke nemt og arrenger en barnedåb. og synes virkelig vi forsøger og til fredstille alle. men det er virkelig ikke nemt for vil bare helst ikke have det bliver i jan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.