Dåb i december mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.565 visninger
58 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Fam. Madsen

Hej allesammen. 

VI skal have vores søn døbt og gerne inden han bliver 6mdr. jo.

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

TrineMine86

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

men nu er det sådan at min mands familie går meget op i jagt, og der er en del jagt på det her tidspunkt, så for at min mands familie kan komme med til vores søns dåb, er vi nød til og holde den i december mdr. men nu er min mor begyndt med at man da ikke kan holde dåb i december mdr.

nu er mit spørgsmål til jer der ude. kan man holde dåb i december mdr. eller hvad mener  i

vi skal selv holde dåb i dec. og har ikke hørt nogen klage over det  synes da bare i selv skal bestemme hvornår i vil holde det, det er jo jer der skal holde festen, så må folk komme eller lade være

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

TrineMine86 skriver:

vi skal selv holde dåb i dec. og har ikke hørt nogen klage over det  synes da bare i selv skal bestemme hvornår i vil holde det, det er jo jer der skal holde festen, så må folk komme eller lade være

ja det er os der skal holde den, men hold da op det er træls og få kommentar for at december mdr. er dyr nok i forvejen osv. 

men ret nok at vi ikke er de eneste der skal holde dåb der

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fam. Madsen skriver:

Hej allesammen. 

Jeg ville ikke gøre det. Men det skyldes primært  at vores familie er meget spredt rundt i landet, og det bliver for dyrt at rejse flere gange i en måned. Men man kan da spare op til det.

Men synes i forvejen der er så meget i december, så det var ikke en måned jeg ville vælge. MEN når nu din mands familie kun kan der pga. jagt og det ikke kan ændres en enkelt dag, så er det vel bare det i skal? 

Anmeld

18. september 2011

Bshizzle

Nu er December jo ikke KUN Jul og jagt månede vel.. ?
- Så må Jagt-familien lige trække 1 dag ud af kalenderen.. for vigtigere kan Jagen da ikke liiiiige være dén dag.

Selvfølgelig kan man holde Dåb i Dec.. og det vil da være ganske hyggeligt at gøre i denne månede.
( - Vi har selv overvejet, da vi selv står med en lille dreng til den tid.. og ville godt ha det i Dec ).

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Men det skyldes primært  at vores familie er meget spredt rundt i landet, og det bliver for dyrt at rejse flere gange i en måned. Men man kan da spare op til det.

Men synes i forvejen der er så meget i december, så det var ikke en måned jeg ville vælge. MEN når nu din mands familie kun kan der pga. jagt og det ikke kan ændres en enkelt dag, så er det vel bare det i skal? 

grunden til de ikke kan ændre en enkelt dag er at det er dem der arreangere jagten også kan man ikke melde fra så sent. 

det var den besked vi fik så vil vi have dem med ja så skal det være der eller først til januar også synes jeg han bliver for gammel 5½ mdr. 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen skriver:

grunden til de ikke kan ændre en enkelt dag er at det er dem der arreangere jagten også kan man ikke melde fra så sent. 

det var den besked vi fik så vil vi have dem med ja så skal det være der eller først til januar også synes jeg han bliver for gammel 5½ mdr. 

Så må i jo holde det i December. Måske i starten? Ellers hvad med slut nov? 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Bshizzle skriver:

Nu er December jo ikke KUN Jul og jagt månede vel.. ?
- Så må Jagt-familien lige trække 1 dag ud af kalenderen.. for vigtigere kan Jagen da ikke liiiiige være dén dag.

Selvfølgelig kan man holde Dåb i Dec.. og det vil da være ganske hyggeligt at gøre i denne månede.
( - Vi har selv overvejet, da vi selv står med en lille dreng til den tid.. og ville godt ha det i Dec ).

nej det er den ikke

men de kan ikke trakke en dag ud da det er dem der arrengere jagten også kan man ikke melde fra fik vi afvide.

og synes min søn bliver for gammel i januar mdr. der er han 5½ mdr.

men synes jo også dec. er en hyggelig mdr. men da der er mange i min familie som er under udd. eller på kontant hjælp får jeg afvide at dem skal jeg jo også tænke på. for dec. er jo en dyr nok mdr. i forvejen 

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så må i jo holde det i December. Måske i starten? Ellers hvad med slut nov? 

vi havde snakket om den 11/12 den anden weekend i dec. 

for der kunne vi få forsamlingshuset  

Anmeld

18. september 2011

Fam. Madsen skriver:

nej det er den ikke

men de kan ikke trakke en dag ud da det er dem der arrengere jagten også kan man ikke melde fra fik vi afvide.

og synes min søn bliver for gammel i januar mdr. der er han 5½ mdr.

men synes jo også dec. er en hyggelig mdr. men da der er mange i min familie som er under udd. eller på kontant hjælp får jeg afvide at dem skal jeg jo også tænke på. for dec. er jo en dyr nok mdr. i forvejen 

Altså mht. økonomien, så er det da lige vidt om det er i dec. eller januar.  Og i kan jo ikke udskyde det helt vildt, når i gerne vil have han bliver døbt tidligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.