Penge penge penge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.918 visninger
49 svar
0 synes godt om
14. september 2011

HopinWishin

Så brugte vi lige 2200 kr på apoteket i dag.... Fy for den..

Og sikke en diskussion jeg kan starte nu.. For hvor sys jeg det er uretfærdigt vi skal betale så meget, fordi vi ikke kan få børn uden hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Lisbeth1985

Jeg kunne ikke være mere enig Jeg er SÅ gal over, at man har valgt at fjerne tilskuddet på medicin til fertilitetsbehandling

Jeg håber, at vi får en ny regering i morgen, så vi kan få ændret det hurtigst muligt!!

Lisbeth

Anmeld

14. september 2011

HopinWishin

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig Jeg er SÅ gal over, at man har valgt at fjerne tilskuddet på medicin til fertilitetsbehandling

Jeg håber, at vi får en ny regering i morgen, så vi kan få ændret det hurtigst muligt!!

Lisbeth

Anmeld

14. september 2011

pussekat

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

jep

Anmeld

14. september 2011

Miss BananaHammock

HopinWishin skriver:

Og sikke en diskussion jeg kan starte nu.. For hvor sys jeg det er uretfærdigt vi skal betale så meget, fordi vi ikke kan få børn uden hjælp...

Er du med i danmark? Vi får 100% dækket og skal give mellem 700 og 1000kr i kvartalet. Så vi får da en del dækket i difference.

Anmeld

14. september 2011

HopinWishin

Miss BananaHammock skriver:

Er du med i danmark? Vi får 100% dækket og skal give mellem 700 og 1000kr i kvartalet. Så vi får da en del dækket i difference.

Nej det er jeg ikke.. og nu er det for sent =( Dumme mig...

Kæresten var også lidt træt af det, for han er medlem

Anmeld

14. september 2011

Miss BananaHammock

HopinWishin skriver:

Nej det er jeg ikke.. og nu er det for sent =( Dumme mig...

Kæresten var også lidt træt af det, for han er medlem

Øv! Ja det er jo egentlig lidt dumt at man ikke kan bruges hans når han også er en del af behandlingen. 

Anmeld

14. september 2011

1000Ben

HopinWishin skriver:

Ja meget uretfærdigt..... Lad os få en ny regering imorgen 

Anmeld

14. september 2011

MorDk

Jeg har selv været BIB'er (heldigvis inden man skulle betale selv) Dog kom der ingen baby ud af det (heldigvis så og sige) Min eks-mand skred midt i det hele... så det er nok meget godt vi aldrig fik børn sammen... Men har dog heldigvis en dejlig søn den dag idag (med min nuværende kæreste) ♥ Pludselig var jeg gravid... ♥

Jeg MENER det er fuldstændig forrygt at man selv skal betale og der ikke mere er tilskud! Der er SÅ mange der ikke selv kan få børn ... og hvad bliver der så af snakken omkring at der mangler unge????

Ja jeg sys det er latterligt!!!

Anmeld

14. september 2011

Lilotte87

Ja, det er helt hen i vejret. Samtidig brokker de sig over, at der ikke bliver født børn nok! 

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.