Må dit barn sidde på bordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

moars

isabellamor skriver:

as a child the world is a playground, we as adults often forget that...

her hjemme må villads gerne sidde på bordet, og når han bliver stor nok til at kunne deltage i madlavningen og den slags, så må han sidde på børdet og lave mad sammen med mig...

er helt enig i her. Inden hun blev så stor som hun er nu, hvor hun selv henter en stol hun kan stå på ved siden af blev hun sat på køkkenbordet ved siden af mig når jeg lavede mad (en gang imellem)..dog sætter hun sig egentlig aldrig på spisebordet og stuebordet nu jeg tænker over det....måske fordi hun har set at vi ikke gør det...børn gør jo bare det de voksne gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mira0911

Det eneste tidspunkt Julie kommer til at sidde på bordet, er når hun skal have børstet tænder ellers ikke... 

Anmeld

14. september 2011

1000Ben

Malene84 skriver:

Go'aften skønne kvinder...

Jeg arbejder i en vuggestue/børnehave hvor vi har en debat igang omhandlende børn siddende på bordene (udendørs).

Debatten er igang fordi vi forsøger at få ens regler på legepladsen... mange af de voksne sætter sig på bordet (bord-bænke), og dermed gør børnene det jo også..

Er du som forældre, okay med at dit barn lærer at sidde på bordet?

Begrund gerne dit svar!!!

Hjemme hos os har vi en lille regel om at sofabordet er ok at sætte sig på (da det er lavt) men vores spisebord er for "farligt" at sidde på, men tager det egentligt ikke så tungt. Jeg sidder da også selv på borde, hvis det lige passer i højden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.