Må dit barn sidde på bordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.589 visninger
42 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Malene84

Go'aften skønne kvinder...

Jeg arbejder i en vuggestue/børnehave hvor vi har en debat igang omhandlende børn siddende på bordene (udendørs).

Debatten er igang fordi vi forsøger at få ens regler på legepladsen... mange af de voksne sætter sig på bordet (bord-bænke), og dermed gør børnene det jo også..

Er du som forældre, okay med at dit barn lærer at sidde på bordet?

Begrund gerne dit svar!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

An&Jo

nej det er jeg ikke okay med..

Mit barn skal lære at man sidder på stolen/bænken og IKKE bordet.. Jeg sidder heller ikke selv på bordet, og mener virkelig ikke at det hører sig til..
Hvem gider sidde og spise sin mad eller drikke sin kaffe et sted hvor der har siddet er sur r** og lunet først?? ja jeg har ihvertfald ikke..

Anmeld

13. september 2011

B&J

Jeg sidder ikke på bordet så kommer min søn heller ikke til det og skal heller ikke..

Anmeld

13. september 2011

L.J.L

Vi sidder selv på stuebordet en gang i mellem så det må vores søn også så længe han sidder pænt og ikke farer rundt.

Anmeld

13. september 2011

Michael healer

Malene84 skriver:

Go'aften skønne kvinder...

Jeg arbejder i en vuggestue/børnehave hvor vi har en debat igang omhandlende børn siddende på bordene (udendørs).

Debatten er igang fordi vi forsøger at få ens regler på legepladsen... mange af de voksne sætter sig på bordet (bord-bænke), og dermed gør børnene det jo også..

Er du som forældre, okay med at dit barn lærer at sidde på bordet?

Begrund gerne dit svar!!!

Nu jeg så ikke lige en skøn kvinde, men svare alligevel

Nej jeg syntes ikke det er i orden, fordi det kan så udvikle sig til at det også blive ok at sidde på bordene inde for m.m.

Desudem er et bord jo til at stille ting ved, og en stol er til at sidde på, hvorfor er det at de voksne ikke kan sidde på bænken i stedet for bordet ?

Anmeld

13. september 2011

Gaia

Nej så længe de er små så synes jeg de skal lærer at sidde Ved bordet og ikke på bordet. Selvf. Betyder det så at man som voksen heller ikke skal sidde på bordet udenfor. Et man bruger bordet til mad, 2) jeg ville Være nervøs for at mit barn faldt ned 3) et bord sidder man ved og hvorfor skal det være meget anderledes fordi det står udenfor? synes pædagogerne i vs og bh ikke skal siddepå bordet, men på bænken. Synes det sender mix signals at bede børnene om at sidde på stolen indenfor, men selv sidde på bordet udenfor Det giver jo egentlig ingen mening. Et bord er et bord og ikke en stol Ja det var bare min holdning

Anmeld

13. september 2011

Chris86

Uf ved ik om jeg nu tør sige dette, MEN......

I den børnehave min mor arbejder, må de sidde og kravle på bordene.. OGSÅ indendørs Det er en idræts børnehave, så derfor

Anmeld

13. september 2011

Malene84

Chris86 skriver:

Uf ved ik om jeg nu tør sige dette, MEN......

I den børnehave min mor arbejder, må de sidde og kravle på bordene.. OGSÅ indendørs Det er en idræts børnehave, så derfor

men det er jo så lige præcis dit svar der er interessant... ved du hvad de begrunder deres pædagogik med? Altså... hvorfor synes de at det er okay

Anmeld

13. september 2011

Malene84

An&Jo skriver:

nej det er jeg ikke okay med..

Mit barn skal lære at man sidder på stolen/bænken og IKKE bordet.. Jeg sidder heller ikke selv på bordet, og mener virkelig ikke at det hører sig til..
Hvem gider sidde og spise sin mad eller drikke sin kaffe et sted hvor der har siddet er sur r** og lunet først?? ja jeg har ihvertfald ikke..

jeg er helt enig... det kan bare blive så hæftigt, når andre pædagoger til tider får den der "børn må alt"-holdning

Anmeld

13. september 2011

Malene84

B&J skriver:

Jeg sidder ikke på bordet så kommer min søn heller ikke til det og skal heller ikke..

Enig!!! og tillykke med dit vægttab - fandme flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.