Må dit barn sidde på bordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Chris86 skriver:

Uf ved ik om jeg nu tør sige dette, MEN......

I den børnehave min mor arbejder, må de sidde og kravle på bordene.. OGSÅ indendørs Det er en idræts børnehave, så derfor

Jeg tager det nu ikke så tungt.

Nu er min søn også kun 21 mdr og alt skal udforskes.
Jeg har valgt at vælge mine kampe og delt det ind i vigtige og ikke så vigtige "lovovertrædelser".

Og jeg må tilstå, at jeg ikke er så bekymret for om han falder ned.
Det er heller aldrig sket.
Jeg har dog sat grænsen ved kommoden og kattens 165 cm høje kradsetræ. Men det var også en hård "kamp" at vinde. Hehe..

(Jeg har dog også min søn mistænkt for at være en halv primatunge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Malene84

Chris86 skriver:

"alt hvad vi laver tager udgangspunkt i skabe rum til bevægelse inde og ude , børne bruger bla. borde og stole til forhindringsbaner , kravle op , over , under og så videre"......

Det var det hun lige hurtigt skrev til mig ;O)

taaaak for svar!!!! fedt hun lige gad svarer

Anmeld

13. september 2011

SjeBets

mine børn sidder ikke på spisebordet eller sofabordet, men på de der bænke sæt som står uden for der sidder de som de har lyst når vi ikke spiser, da mine unger GODT kan finde ud af det er forskellige regler alt efter hvor vi er og hvad situationen er. Og det har intet at gøre med børn må alt, det har noget med at gøre hvorfor siger nej når man kan sige ja, hvad skader det de sidder der, intet i min verden fordi som jeg sagde før, de kan sagtens finde ud af forskellige regler på forskellige steder og forskellige tider. At sige det må de ikke , så tror de bare de må en hel masse og bla bla bla ... er noget vås i mine øjne. 

Min børn må gerne snakke med vores hund og bedstes hund. men må ikke snakke med fremmede hunde. det kan de også finde ud af

Anmeld

13. september 2011

Chris86

Malene84 skriver:

Så lidt

Anmeld

13. september 2011

-Sigrid-

Tja, jeg sidder på bordet i køkkenet når vi skrælder kartofler, eller bare når vi snakker (mig og alle andre), og er jeg udendøres sidder jeg også på bordene. Så det må Krøllen også når hun bliver født.

Jeg har også fødderne oppe i sofaen, men jeg sørge først for at der ikke er alt for meget snulder under. Det er IKKE okay at gå på bordene, men det er vist også det - her hjemme

Anmeld

13. september 2011

Chris86

RGN skriver:

Jeg tager det nu ikke så tungt.

Nu er min søn også kun 21 mdr og alt skal udforskes.
Jeg har valgt at vælge mine kampe og delt det ind i vigtige og ikke så vigtige "lovovertrædelser".

Og jeg må tilstå, at jeg ikke er så bekymret for om han falder ned.
Det er heller aldrig sket.
Jeg har dog sat grænsen ved kommoden og kattens 165 cm høje kradsetræ. Men det var også en hård "kamp" at vinde. Hehe..

(Jeg har dog også min søn mistænkt for at være en halv primatunge)

Ja her får pigen også lov til at kravle diverse steder....

Anmeld

13. september 2011

aarhusmor

Malene84 skriver:

jeg tænker, af personlige årsager, at de ikke kan skelne imellem borde indenfor og udenfor. Og jeg vil ikke have mine 2 drenge op på hverken vores stuebord el. spisebord. Sys ikke børn/voksne hører til på bordene.

Meeeen når det så er sagt, kan jeg jo godt se det motoriske i at lære at kravle op på et bord UDENFOR... men det er vidst en helt anden debat. hehe

Men fedt, at du ikke er enig og tør sige det

Jeg tænker at børn sagtens kan forstå forskellen. Min søn kan og ikke mindst kan børn også sagtens forstå der gælder andre regler forskellige steder, når blot man lærer dem det

Anmeld

13. september 2011

Chris86

Malene84 skriver:

dsihoptrup.dk/

Under billeder kan du se hvad de bruger meget tid på... Så forstår man måske bedre de kravler alle steder :p

Anmeld

13. september 2011

mortilflere

mine må godt alle andre steder end hjemme , hvis de har fået lov til det af dem der ejer bordet men de ved at røven ik høre hjemme der her

Børn kan godt lære at der er forskellige regler , forskellige steder , det er med til at lære dem at indordne sig andre steder og respetere andres valg ...

Men de spøger altid først ..

Anmeld

13. september 2011

raca

jeg mener og huske.. ret mig nogle der er kloge på holdning ol..

men manges holdning faktisk er bedre når de sidder på bordet med bene på stolen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.