Må dit barn sidde på bordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Malene84

L.J.L skriver:

Vi sidder selv på stuebordet en gang i mellem så det må vores søn også så længe han sidder pænt og ikke farer rundt.

okay... det sker ALDRIG herhjemme... men har tit henter mine sønner, som sidder ovenpå bordet ude på legepladsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

aarhusmor

Jeg kan ikke se hvorfor de ikke må sidde på bordene. Der er jo ikke tale om spisebordet i spisestuen

Anmeld

13. september 2011

Malene84

Michael healer skriver:

Nu jeg så ikke lige en skøn kvinde, men svare alligevel

Nej jeg syntes ikke det er i orden, fordi det kan så udvikle sig til at det også blive ok at sidde på bordene inde for m.m.

Desudem er et bord jo til at stille ting ved, og en stol er til at sidde på, hvorfor er det at de voksne ikke kan sidde på bænken i stedet for bordet ?

hehehehe fedt du svarer alligevel...

Jamen jeg er enig... jeg tror de/vi sætter os pga det er nemt...  dårlig vane

Anmeld

13. september 2011

spj

An&Jo skriver:

nej det er jeg ikke okay med..

Mit barn skal lære at man sidder på stolen/bænken og IKKE bordet.. Jeg sidder heller ikke selv på bordet, og mener virkelig ikke at det hører sig til..
Hvem gider sidde og spise sin mad eller drikke sin kaffe et sted hvor der har siddet er sur r** og lunet først?? ja jeg har ihvertfald ikke..

godt skrevet.

Anmeld

13. september 2011

An&Jo

Malene84 skriver:

jeg er helt enig... det kan bare blive så hæftigt, når andre pædagoger til tider får den der "børn må alt"-holdning

børn må netop IKKE alt, der skal være grænser..

Hvis de må sidde på bordet i børnehaven så tænker de at de også gerne må derhjemme, og hvor ville jeg være træt af at tage sådan en kamp mere end den ene gang jeg lige har gjort det..

men igen hvor går grænsen så for hvad de må?? det skal j ostoppe et sted..

Anmeld

13. september 2011

Malene84

aarhusmor skriver:

Jeg kan ikke se hvorfor de ikke må sidde på bordene. Der er jo ikke tale om spisebordet i spisestuen

jeg tænker, af personlige årsager, at de ikke kan skelne imellem borde indenfor og udenfor. Og jeg vil ikke have mine 2 drenge op på hverken vores stuebord el. spisebord. Sys ikke børn/voksne hører til på bordene.

Meeeen når det så er sagt, kan jeg jo godt se det motoriske i at lære at kravle op på et bord UDENFOR... men det er vidst en helt anden debat. hehe

Men fedt, at du ikke er enig og tør sige det

Anmeld

13. september 2011

Malene84

Gaia skriver:

Nej så længe de er små så synes jeg de skal lærer at sidde Ved bordet og ikke på bordet. Selvf. Betyder det så at man som voksen heller ikke skal sidde på bordet udenfor. Et man bruger bordet til mad, 2) jeg ville Være nervøs for at mit barn faldt ned 3) et bord sidder man ved og hvorfor skal det være meget anderledes fordi det står udenfor? synes pædagogerne i vs og bh ikke skal siddepå bordet, men på bænken. Synes det sender mix signals at bede børnene om at sidde på stolen indenfor, men selv sidde på bordet udenfor Det giver jo egentlig ingen mening. Et bord er et bord og ikke en stol Ja det var bare min holdning

JEG ER HELT ENIG

Anmeld

13. september 2011

Chris86

Malene84 skriver:

men det er jo så lige præcis dit svar der er interessant... ved du hvad de begrunder deres pædagogik med? Altså... hvorfor synes de at det er okay

"alt hvad vi laver tager udgangspunkt i skabe rum til bevægelse inde og ude , børne bruger bla. borde og stole til forhindringsbaner , kravle op , over , under og så videre"......

Det var det hun lige hurtigt skrev til mig ;O)

Anmeld

13. september 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

okay... det sker ALDRIG herhjemme... men har tit henter mine sønner, som sidder ovenpå bordet ude på legepladsen

Ok. Ja altså det kunne ikke chokere mig, men vi er så heller ikke just særligt pædagogiske i vores opdragelse men vores søn er en glad og sund dreng som vi lærer de rette og vigtigste værdier, i vores øjne. Og der er siddepladser for os ikke det vigtigste

Anmeld

13. september 2011

Gaia

Malene84 skriver:

JEG ER HELT ENIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.