Mine seneste sy-projekter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Haha .. "ydmyg lille bukne" ?! Dét tror jeg ikke på , efter at have set dine indlæg med stof :b

Hvor plejer du at købe minikreas mønstre så ? Malika-rosa ? (:

Nej, det er vist også ofte en stor bunke. Der er bare aaalt for meget fint stof. Mine forældre bor i USA, hvor stofmarkedet er helt enormt, så det er virkelig svært at styre sig, nu hvor muligheden for at bestille hjem til dem er der. 

Og jeps, jeg bruger mailka-rosa ret så meget. Jeg tror snart de laver en fast pakke-leverance hjem til mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Nej, det er vist også ofte en stor bunke. Der er bare aaalt for meget fint stof. Mine forældre bor i USA, hvor stofmarkedet er helt enormt, så det er virkelig svært at styre sig, nu hvor muligheden for at bestille hjem til dem er der. 

Og jeps, jeg bruger mailka-rosa ret så meget. Jeg tror snart de laver en fast pakke-leverance hjem til mig. 

BOR de i usa ? Det var langt væk

Har faktisk aldrig købt stof på nettet .. Vil gerne pille ved det først , så jeg kan mærke hvor blødt det er :b Men det kunne godt være jeg skulle prøve det .. Der er jo sååå meget fint ! 

Anmeld

12. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

BOR de i usa ? Det var langt væk

Har faktisk aldrig købt stof på nettet .. Vil gerne pille ved det først , så jeg kan mærke hvor blødt det er :b Men det kunne godt være jeg skulle prøve det .. Der er jo sååå meget fint ! 

Ja, det gør de. Min far arbejder derover, så de skal indtil videre bo der i 3 år (de rejste i februar).

Det er også godt at pille ved det først, men jeg kender efterhånden de forskellige designerne og deres kvalitet, så jeg synes aldrig jeg bliver skuffet hvis jeg vælger dem jeg kender. 

Anmeld

13. december 2011

Camillee

Mette. skriver:

Jeg vil bare lige vise mine seneste kreationer frem. Både til Emilie og til andre brugere herinde fra.

De første 4 billeder er de samme shorts, de næste 3 er smækbukser med korteben, anden sidste 2 par tullebukser og til sidst et par smækbukser til en helt nyfødt.

Hej (:
så nu vender jeg tilbage (: Vi skal have en lille pige  og ville frygtelig gerne eje sådan et par af dine smukke lyserøde smækbukser :b
har slet ikke kunne glemme dem (: hehe
så ville høre af hvad prisen er i en str 56 eller 62 ?
og om du har tid til at sy i januar/februar?

God Jul

Anmeld

13. december 2011

Mette.

Hej (:
så nu vender jeg tilbage (: Vi skal have en lille pige  og ville frygtelig gerne eje sådan et par af dine smukke lyserøde smækbukser :b
har slet ikke kunne glemme dem (: hehe
så ville høre af hvad prisen er i en str 56 eller 62 ?
og om du har tid til at sy i januar/februar?

God Jul

Hej.

Først, tillykke med i venter jer en lille pige, hvor bliver det spændende med en lillesøster.

Dernæst, jeg kan sagtens sy smækbukser til dig, men præcis det stof der har jeg ikke mere af. Jeg vil dog gerne forsøge om det stadig kan fåes. Jeg syer gerne til dig i januar, og kan også nå det her i december, så det bestemmer du helt selv. JEg har fået en masse nyt stof også, og har for nyligt oprettet denne tråd, som du kan se det her, hvor der også er priser:
https://www.baby.dk/debat/145676pi1/haandlavet/nye-hjemmesyede-tullebukser-med-foer-og-smaekbukser-.aspx 

Anmeld

13. december 2011

Camillee

Mette. skriver:

Hej.

Først, tillykke med i venter jer en lille pige, hvor bliver det spændende med en lillesøster.

Dernæst, jeg kan sagtens sy smækbukser til dig, men præcis det stof der har jeg ikke mere af. Jeg vil dog gerne forsøge om det stadig kan fåes. Jeg syer gerne til dig i januar, og kan også nå det her i december, så det bestemmer du helt selv. JEg har fået en masse nyt stof også, og har for nyligt oprettet denne tråd, som du kan se det her, hvor der også er priser:
https://www.baby.dk/debat/145676pi1/haandlavet/nye-hjemmesyede-tullebukser-med-foer-og-smaekbukser-.aspx 

Mange tak (: det bliver fantastisk med en lillesøster

Åhrg hvor ville det være dejligt hvis du gad kigge? eller bare noget i den stil, må også gerne være lilla(: ,
Tak jeg kigger lige i din ande tråd (:
vi vil gerne have den i januar, synes ikke du skal sy til os her i december :p

Anmeld

13. december 2011

Mette.

Camillee skriver:

Åhrg hvor ville det være dejligt hvis du gad kigge? eller bare noget i den stil, må også gerne være lilla(: ,

Du kan lige kigge i tråden om der kunne være noget som du kan lide. også undersøger jeg lige om det andet kan fåes endnu.

Vi aftaler bare januar så, det passer fint med mig. Eventuelt kan det godt være det først bliver start februar, for hvis jeg kan få stoffet, er det nok i USA, også skal det bestilles hjem til mine forældres hus, og de kommer først hjem på visit 30. januar, hvor jeg kan få stoffet så. Jeg vender lige tilbage..

Anmeld

13. december 2011

Mette.

Camillee skriver:

Jeg har fundet et sted, hvor jeg plejer at handle, hvor jeg kan få stoffet hjem fra. Dog som skrevet i USA, så hvis jeg bestiller det nu, så jeg er sikker på at få det, og det så kommer så jeg kan sy til dig omkring d. 1 februar, kan det så gå?

Anmeld

13. december 2011

Camillee

Mette. skriver:

Jeg har fundet et sted, hvor jeg plejer at handle, hvor jeg kan få stoffet hjem fra. Dog som skrevet i USA, så hvis jeg bestiller det nu, så jeg er sikker på at få det, og det så kommer så jeg kan sy til dig omkring d. 1 februar, kan det så gå?

Jamen Du er jo effektiv (:
Det må du meget gerne, februar er fint med os, vi skal alligevel først bruge den i April/Maj - forhåbelig (:
vil også gerne bestille et par i det blå stof med rådyr på, men skal vi ikke bare snakkes ved i slut December/start Januar?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

Mette.

Camillee skriver:

Jamen Du er jo effektiv (:
Det må du meget gerne, februar er fint med os, vi skal alligevel først bruge den i April/Maj - forhåbelig (:
vil også gerne bestille et par i det blå stof med rådyr på, men skal vi ikke bare snakkes ved i slut December/start Januar?

Jeg bestiller stoffet med det samme og lægger det blå til side til dig, også kontakter jeg dig lige i det nye år, når jeg ved alt stoffet er i hus. Så kan vi aftale nærmere om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.