Mine seneste sy-projekter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Mette.

Camillee skriver:

hvem der bare var så kreativ  sægler du? 

Hmm kan godt se hvad du mener, den er lidt svær, det kommer vel også lidt an på hvordan hun er? om hun er en vildbasse eller meget "piget"?  

Ja, det gør jeg. Jeg har flere tråde herinde, men jeg finder hele tiden på nye modeller og kreationer, så jeg elsker at vise dem frem.

Sig endelig til, jeg kan lave tingene stort set lige som du ønsker.

Ja, det har du ret i. Hun er en meget piget, pige, men stadig med masser af krudt i måsen. Men hun er en lille stump, så måske de faktisk ville klæde hende ret godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

B&J

Mette. skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre. Det er aldrig sjovt når der er knas med familien. Men jeg er sikker på i gør som er bedst for jer.

Ja, de kan helt sikkert hjælpe. Men ellers kan jeg anbefale dig et mønster fra minikrea, de er meget nemme og har en god vejledning til hvordan de skal syes.

minikrea hvad er det??

og ja vi gor det der er bedst for os for de gider os nemlig ikke men pyt

Anmeld

11. september 2011

Camillee

Mette. skriver:

Ja, det gør jeg. Jeg har flere tråde herinde, men jeg finder hele tiden på nye modeller og kreationer, så jeg elsker at vise dem frem.

Sig endelig til, jeg kan lave tingene stort set lige som du ønsker.

Ja, det har du ret i. Hun er en meget piget, pige, men stadig med masser af krudt i måsen. Men hun er en lille stump, så måske de faktisk ville klæde hende ret godt. 

det er jo perfekt (: for hvis vi venter en pige ville her gerne have fingre i sådnan et par smukke smækbuker .  vil da lige holde ligt øje med dine tråde så .. 

nemlig . jeg tror at de kunne være så fine. 

Anmeld

11. september 2011

Mette.

minikrea hvad er det??

og ja vi gor det der er bedst for os for de gider os nemlig ikke men pyt

Det er et firma som laver mønstre til at sy efter. De har lavet flere af de mønstre jeg har syet tøjet efter i de her indlæg. Så hvis du vil give dig i kast med et sy projekt, kunne du prøve et af deres mønstre. De er meget gode og ikke så svære.

Men godt i gør sådan så, heldigvis er det dem som går glip af mest, det er jeg sikker på.

Anmeld

11. september 2011

Mette.

Camillee skriver:

det er jo perfekt (: for hvis vi venter en pige ville her gerne have fingre i sådnan et par smukke smækbuker .  vil da lige holde ligt øje med dine tråde så .. 

nemlig . jeg tror at de kunne være så fine. 

Sig endelig til. Jeg har også alverdens drengestof, så det kan også lade sig gøre, hvis i gemmer på en lille dreng. Men du skal altid være velkommen hvertfald.

Anmeld

11. september 2011

Camillee

Mette. skriver:

Sig endelig til. Jeg har også alverdens drengestof, så det kan også lade sig gøre, hvis i gemmer på en lille dreng. Men du skal altid være velkommen hvertfald.

endnu mere perfekt (: 
kunne være man skulle tænke over lidt til Elias så (: hehe  

Anmeld

11. september 2011

B&J

Mette. skriver:

Det er et firma som laver mønstre til at sy efter. De har lavet flere af de mønstre jeg har syet tøjet efter i de her indlæg. Så hvis du vil give dig i kast med et sy projekt, kunne du prøve et af deres mønstre. De er meget gode og ikke så svære.

Men godt i gør sådan så, heldigvis er det dem som går glip af mest, det er jeg sikker på.

ihh hvor fedt har du evt en hjemme side eller hedder de bare minikrea??

ja det er dem der går glip af en helt masse men når de ikke gider at køre 2timer for deres barnebarn kan de også blive væk

Anmeld

11. september 2011

Mette.

B&J skriver:

ihh hvor fedt har du evt en hjemme side eller hedder de bare minikrea??

ja det er dem der går glip af en helt masse men når de ikke gider at køre 2timer for deres barnebarn kan de også blive væk

Du kan købe dem her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-snitmoenstre-91c1.html

Men jeg tror også du kan få mønstrene i de fleste stof butikker, det kan man hvertfald her i Århus hvor jeg bor. Mønstret på posebukser er rigtig godt og rimeligt nemt, så det kunne være en god ide at starte med

Ja, så er det bestemt dem selv der går glip af noget, og hvor er det dumt de ikke vil køre for at se deres barnebarn, sådan noget er slet ikke til at forstå. 

Anmeld

11. september 2011

B&J

Mette. skriver:

Du kan købe dem her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-snitmoenstre-91c1.html

Men jeg tror også du kan få mønstrene i de fleste stof butikker, det kan man hvertfald her i Århus hvor jeg bor. Mønstret på posebukser er rigtig godt og rimeligt nemt, så det kunne være en god ide at starte med

Ja, så er det bestemt dem selv der går glip af noget, og hvor er det dumt de ikke vil køre for at se deres barnebarn, sådan noget er slet ikke til at forstå. 

ihh mange tak hvor er du sød det vil jeg ind og kigge på

og ja men sådan er det han har min mor som han elsker over alt på jorden så det er godt han har hende og os med

Anmeld

11. september 2011

Mette.

B&J skriver:

ihh mange tak hvor er du sød det vil jeg ind og kigge på

og ja men sådan er det han har min mor som han elsker over alt på jorden så det er godt han har hende og os med

Ja, så længe han har jer og mormor som holder af ham, er det uden tvivl dem selv der går glip af en masse. Og det var så lidt. Skriv endelig hvis du har brug for hjælp, jeg vil hellere end gerne forsøge at forklare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.