Mine seneste sy-projekter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

B&J

Mette. skriver:

Ja, så længe han har jer og mormor som holder af ham, er det uden tvivl dem selv der går glip af en masse. Og det var så lidt. Skriv endelig hvis du har brug for hjælp, jeg vil hellere end gerne forsøge at forklare..

ihh mange tak nu skal vi lige flytte også vil jeg altså også til at prøve ja jeg vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men HVOR finder du mønstre ?!  

Og det hele er bare suuper fint ! Er altid så vild med det du laver altså

Anmeld

12. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men HVOR finder du mønstre ?!  

Og det hele er bare suuper fint ! Er altid så vild med det du laver altså

Tusind tak.

Shortsene har jeg selv lavet, ud fra nogle andre mønstre som jeg så har sammensat og prøvet mig lidt frem med.

Ellers bruger jeg mest minikrea, som jeg redigere lidt efter behov. Men er der noget specifikt du gerne vil vide på, så bare skriv. Så forklare jeg gerne.

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Tusind tak.

Shortsene har jeg selv lavet, ud fra nogle andre mønstre som jeg så har sammensat og prøvet mig lidt frem med.

Ellers bruger jeg mest minikrea, som jeg redigere lidt efter behov. Men er der noget specifikt du gerne vil vide på, så bare skriv. Så forklare jeg gerne.

Minikrea .. Selvfølgelig

Det er fordi jeg selv er ved at forsøge mig med overalls .. Og synes din model er meeeget sødere end min :b Har købt Onion , da minikreas var udsolgt ! :b Men det kan godt være jeg skal købe det også .. Er det nemt at gå  til ? Hehe

Anmeld

12. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Minikrea .. Selvfølgelig

Det er fordi jeg selv er ved at forsøge mig med overalls .. Og synes din model er meeeget sødere end min :b Har købt Onion , da minikreas var udsolgt ! :b Men det kan godt være jeg skal købe det også .. Er det nemt at gå  til ? Hehe

Ja, Minikreas mønster er bare så sødt. Men det jeg bruger går egentligt kun fra 0-6 måneder, men jeg har selv lavet det større og tilpasset det, så jeg kan bruge det til min datter på 16 måneder.

Jeg synes det er rimelig nemt, men man skal lige lure hvordan foeret skal sættes på, det drillede mig lidt, fordi forklaringen ikke er så god. Men ellers er det rigtig godt.

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Ja, Minikreas mønster er bare så sødt. Men det jeg bruger går egentligt kun fra 0-6 måneder, men jeg har selv lavet det større og tilpasset det, så jeg kan bruge det til min datter på 16 måneder.

Jeg synes det er rimelig nemt, men man skal lige lure hvordan foeret skal sættes på, det drillede mig lidt, fordi forklaringen ikke er så god. Men ellers er det rigtig godt.

Hehe .. Okay .. Tror jeg skal forbi min stofpusher i morgen xD

Anmeld

12. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Okay .. Tror jeg skal forbi min stofpusher i morgen xD

Ellers kan du købe mønstrene mange steder online. Det gør jeg tit selv, hvis jeg er for doven til at tage ind til byen efter dem. 

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Ellers kan du købe mønstrene mange steder online. Det gør jeg tit selv, hvis jeg er for doven til at tage ind til byen efter dem. 

Jamen så skal man jo betale porto Jeg er mere næring end jeg er doven (;

Anmeld

12. september 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Jamen så skal man jo betale porto Jeg er mere næring end jeg er doven (;

Haha, ja, det er rigtigt. Men hvis man køber for et hvis beløb, kan man spare portoen. Så jeg "kommer" nogen gange til at bestille en ydmyg lille bunke stof sammen med. 

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Haha, ja, det er rigtigt. Men hvis man køber for et hvis beløb, kan man spare portoen. Så jeg "kommer" nogen gange til at bestille en ydmyg lille bunke stof sammen med. 

Haha .. "ydmyg lille bukne" ?! Dét tror jeg ikke på , efter at have set dine indlæg med stof :b

Hvor plejer du at købe minikreas mønstre så ? Malika-rosa ? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.