Mine seneste sy-projekter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

B&J

hold nu op hvor er du bare god og hvor er det super flot, jeg ville altså ønske det var mig der kunne det, jeg kan kun ligge bukser op øv altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Mette.

Camillee skriver:

er helt pjattet med dem (:  

kommer vel også lidt an på stoffet?  

Jeg har også syet til hende i denim med foer i en anden farve. Som dem her på billedet, men jeg er i tvivl om et par magen til i den her lyserøde måske er lidt for lille-pige agtigt til hende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2011

Mette.

B&J skriver:

hold nu op hvor er du bare god og hvor er det super flot, jeg ville altså ønske det var mig der kunne det, jeg kan kun ligge bukser op øv altså

Tusind tak.  Hvor er du bare sød. Jeg er sikker på du sagtens kan lære det, det er slet ikke så svært som det ser ud. Jeg har bare øvet og øvet og med tiden bliver man bedre til det.

Anmeld

11. september 2011

B&J

Mette. skriver:

Tusind tak.  Hvor er du bare sød. Jeg er sikker på du sagtens kan lære det, det er slet ikke så svært som det ser ud. Jeg har bare øvet og øvet og med tiden bliver man bedre til det.

du har sikkert helt ret jeg skal bare lære hvad alle de knepper at kende og hvad de skal bruges på så kan jeg sikkert også  men ikke man kan finde noget om det et eller andet sted

Anmeld

11. september 2011

Mette.

B&J skriver:

du har sikkert helt ret jeg skal bare lære hvad alle de knepper at kende og hvad de skal bruges på så kan jeg sikkert også  men ikke man kan finde noget om det et eller andet sted

Jo, det tror jeg helt sikkert. Hvis du går i en stof-forretning, kan de helt sikkert hjælpe dig med at finde et mønster som ikke er for svært at starte med.

Og man kan sikkert finde en guide på nettet til lige netop den maskine du har. Jeg er så heldig min svigermor har syet altid, så hun har lært mig alle sine tricks.

Anmeld

11. september 2011

tweety2060

Mette. skriver:

Tusind tak.

Jeg bruger stort set kun mønstre fra minikrea, her er disse to også fra, men jeg kan sagtens finde på at ændre i de originale mønstre, så det er ikke altid helt ens med det.

total dumt spørgsmål! Men hvor får du dem fra, altså minikrea? Har ikk hørt om dem før

Anmeld

11. september 2011

B&J

Mette. skriver:

Jo, det tror jeg helt sikkert. Hvis du går i en stof-forretning, kan de helt sikkert hjælpe dig med at finde et mønster som ikke er for svært at starte med.

Og man kan sikkert finde en guide på nettet til lige netop den maskine du har. Jeg er så heldig min svigermor har syet altid, så hun har lært mig alle sine tricks.

ja jeg kan desværre ikke spørge min svigermor da vi ikke er på talefod nogle af os og hun er nemlig gamle syriske øv øv

men ja jeg må ned i vores stof butik og få en snak med dem så mon ikke de har en for nybegynder

Anmeld

11. september 2011

Mette.

tweety2060 skriver:

total dumt spørgsmål! Men hvor får du dem fra, altså minikrea? Har ikk hørt om dem før

De sælges stort set alle steder tror jeg. I alle "mine" lokale stof forretninger her i Århus kan de fåes, og ellers på www.mailka-rosa.dk - de forhandler både stof i lange maner, samt snitmønstre fra bl.a. minikrea.

Anmeld

11. september 2011

Mette.

B&J skriver:

ja jeg kan desværre ikke spørge min svigermor da vi ikke er på talefod nogle af os og hun er nemlig gamle syriske øv øv

men ja jeg må ned i vores stof butik og få en snak med dem så mon ikke de har en for nybegynder

Øv, det er jeg ked af at høre. Det er aldrig sjovt når der er knas med familien. Men jeg er sikker på i gør som er bedst for jer.

Ja, de kan helt sikkert hjælpe. Men ellers kan jeg anbefale dig et mønster fra minikrea, de er meget nemme og har en god vejledning til hvordan de skal syes.

Anmeld

11. september 2011

Camillee

Mette. skriver:

Jeg har også syet til hende i denim med foer i en anden farve. Som dem her på billedet, men jeg er i tvivl om et par magen til i den her lyserøde måske er lidt for lille-pige agtigt til hende. 

hvem der bare var så kreativ  sægler du? 

Hmm kan godt se hvad du mener, den er lidt svær, det kommer vel også lidt an på hvordan hun er? om hun er en vildbasse eller meget "piget"?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.