Mine seneste sy-projekter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.453 visninger
50 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Mette.

Jeg vil bare lige vise mine seneste kreationer frem. Både til Emilie og til andre brugere herinde fra.

De første 4 billeder er de samme shorts, de næste 3 er smækbukser med korteben, anden sidste 2 par tullebukser og til sidst et par smækbukser til en helt nyfødt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Phoenix

Fine ting du har syet. Er især vild med det lyserøde par smækbukser til sidst. Hvor er de bedårende

Anmeld

11. september 2011

Christina.78

Phoenix skriver:

Fine ting du har syet. Er især vild med det lyserøde par smækbukser til sidst. Hvor er de bedårende

Helt enig..

Anmeld

11. september 2011

Camillee

Er helt vildt med dine lyserøde smækbukser! De er bare SÅ flotte! 

Anmeld

11. september 2011

tweety2060

wow hvor er de søde er helt vild med de sidste 2 billeder. Er det mon sådanne at du vil fortælle hvor du har mønsteret fra? Kunne godt tænke mig at lave sådanne nogle

Anmeld

11. september 2011

Mette.

Phoenix skriver:

Tusind tak. 

Anmeld

11. september 2011

Mette.

Christina.78 skriver:

Helt enig..

Tusind tak. 

Anmeld

11. september 2011

Mette.

Camillee skriver:

Er helt vildt med dine lyserøde smækbukser! De er bare SÅ flotte! 

Tusind tak  , jeg er også helt vild med dem, men jeg kan ikke helt finde ud af om min store pige på 17 mdr. er ved at være for stor til en model som denne.

Anmeld

11. september 2011

Mette.

tweety2060 skriver:

wow hvor er de søde er helt vild med de sidste 2 billeder. Er det mon sådanne at du vil fortælle hvor du har mønsteret fra? Kunne godt tænke mig at lave sådanne nogle

Tusind tak.

Jeg bruger stort set kun mønstre fra minikrea, her er disse to også fra, men jeg kan sagtens finde på at ændre i de originale mønstre, så det er ikke altid helt ens med det.

Anmeld

11. september 2011

Camillee

Mette. skriver:

Tusind tak  , jeg er også helt vild med dem, men jeg kan ikke helt finde ud af om min store pige på 17 mdr. er ved at være for stor til en model som denne.

er helt pjattet med dem (:  

kommer vel også lidt an på stoffet?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.