Dagpleje tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

SussieThyssen

Stefanie8 skriver:

Sussie, jeg kunne ikke være mere enig med dig... Bare det var sådan. Min egen mor har også fantastiske historier om hvordan hendes mor bare altid var der for hende. Desværre voksede jeg jo selv op med en mor som arbejdede, men der var en årrække, hvor hun gik hjemme og de år husker jeg som de bedste nogensinde. Så meget ro og ren famliehygge... 

Jeg boede jo i Irland i et par år og dér er det stadig sådan (for langt de fleste) så da vi kom hjem til Danmark, var det én af de ting jeg savnede.  Det er jo en stor børnehave, hvor alle forældre er pædagoger når børnene er ude at lege. Fantastisk.. 

Knus

Stefanie 

Dejligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Benjamins'mor

Benjamin var 6 mdr da han startede i dagpleje, og det var han rigtigt glad for.

Anmeld

19. september 2011

tinasmor

camillakrath skriver:

Jeg kan nemlig også se at de tager imod børn fra 6 måneder. Jeg er nok bare bange for at blive dømt som en dårlig mor!

Stop med at spekulerer over hvad andre tænker. Det er noget man specielt gør som første gangs mor (det gjorde jeg i hvertfald) her anden gang er jeg fuldstændig ligeglad hvad andre synes. Jeg ved nu (ud fra første barn) at jeg er en super mor og at mit barn har klaret sig godt udfra de valg jeg tog med hende. Så skidt pyt da hvad andre tænker. Tænk hellere at du har muligheden for at give dit barn en dejlig start med korte dage i lang tid, det er da sikkert at foretrække end at man kører dem ind fra 08-15 fra 4 dag, som mange af os andre desværre må gøre. Så jeg synes at du skal føle hvad der føles rigtig for jeres familie og så bare "go for it".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.