Dagpleje tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.851 visninger
42 svar
0 synes godt om
10. september 2011

camillakrath

Vi har netop fået tilbudt en dagplejeplads til Benjamin fra først i november. Den 18. oktober bliver han 6 måneder.

Er der nogen der har erfaringer med at få de små tidligt afsted? Jeg skal muligvis igang til januar, og tænker så at Benjamin kan få en lang indkøringsperiode.

Jeg er meget i tvivl om vi skal sige nej til pladsen. Er bange for at han så ikke får en plads til januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

henh01

Har ingen erfaringer med at aflevere et barn så tidligt. Men vi takkede nej til en plads her til 1/9 hvor vores dreng var 9½ mdr og står nu i den situation ikke at kunne få en ny ordentlig plads. Der er selvf. altid pladser at få, men ikke i nogle inst jeg vil være tryg ved at aflevere i. Du kan evt sige ja tak til pladsen, og så vente med at lade ham starte til senere?

Anmeld

10. september 2011

MortilCilas

Min søn skal starte her den 01.10.11, og der er han 8½ måned, det synes jeg er tidligt, men vil ikke sige nejtak til pladsen, da det er det sted jeg VILLE have ham hen, også har han 2 måneder til at blive kørt ind i

Anmeld

10. september 2011

SussieThyssen

camillakrath skriver:

Vi har netop fået tilbudt en dagplejeplads til Benjamin fra først i november. Den 18. oktober bliver han 6 måneder.

Er der nogen der har erfaringer med at få de små tidligt afsted? Jeg skal muligvis igang til januar, og tænker så at Benjamin kan få en lang indkøringsperiode.

Jeg er meget i tvivl om vi skal sige nej til pladsen. Er bange for at han så ikke får en plads til januar

Øhh ja..masser af børn kommer i DP som et halvt år gamle..det kom mine også....faktisk kom min ældste i DP da hun var 3 mdr gammel, og det gik fint nok, selvom det var hårdt for moderen, men sådan var det dengang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

camillakrath skriver:

Er i praktik hos en dp'er.

Der kom en bette en ind på 5½ måned. Altså hun fyldte først 6mdr. lidt efter hun var startet. 

Og hun stortrives..... Og så er hun jo bare super skøn

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

SussieThyssen skriver:

Øhh ja..masser af børn kommer i DP som et halvt år gamle..det kom mine også....faktisk kom min ældste i DP da hun var 3 mdr gammel, og det gik fint nok, selvom det var hårdt for moderen, men sådan var det dengang.

Kærligst
Sussie

Jeg kan nemlig også se at de tager imod børn fra 6 måneder. Jeg er nok bare bange for at blive dømt som en dårlig mor!

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

IsabellaCiinea skriver:

Er i praktik hos en dp'er.

Der kom en bette en ind på 5½ måned. Altså hun fyldte først 6mdr. lidt efter hun var startet. 

Og hun stortrives..... Og så er hun jo bare super skøn

Ej hvor skønt.

Så hun hade det super godt med at være der? Hvor meget var hun der om dagen?

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

henh01 skriver:

Har ingen erfaringer med at aflevere et barn så tidligt. Men vi takkede nej til en plads her til 1/9 hvor vores dreng var 9½ mdr og står nu i den situation ikke at kunne få en ny ordentlig plads. Der er selvf. altid pladser at få, men ikke i nogle inst jeg vil være tryg ved at aflevere i. Du kan evt sige ja tak til pladsen, og så vente med at lade ham starte til senere?

Det er nemlig også min tanke. Det er jo virkelig vigtigt at det er et sted man er tryg ved.

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

camillakrath skriver:

Ej hvor skønt.

Så hun hade det super godt med at være der? Hvor meget var hun der om dagen?

Jamen hun er der hver dag fra 7.15 til 16.15 (fredag til 15)

Og det kører bare... De 3 andre børn der er fylder snart 2, og de elsker hende også bare

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

Cilas skriver:

Min søn skal starte her den 01.10.11, og der er han 8½ måned, det synes jeg er tidligt, men vil ikke sige nejtak til pladsen, da det er det sted jeg VILLE have ham hen, også har han 2 måneder til at blive kørt ind i

Okay, det lyder også fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.