Dagpleje tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

SussieThyssen

camillakrath skriver:

Sådan prøver jeg også at tænke. Jeg skal igang med noget behandling, og det er bare rigtig vigtigt. Og det er det bedste for vores lille familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

MLT

Min datter startede i vuggestue, da hun var seks måneder. Jeg begyndte i skole ugen efter, så ugen før, gik bare med indlæring, og det gik bare RIGTIG godt. Hun har gået der en måned nu, og hun er SÅ glad for det.. Hun har det rigtig godt med pædagoerne, og hun elsker at være sammen med andre børn. 
Hun er også blevet bedre til fremmede mennesker, og blevet god til at spise og lege selv, så vi er positiv overrasket! 
Jeg syntes også, at det var tidligt i starten, at hun skulle starte, når hun knapt var fyldt seks måneder, men jeg fortryder ikke vores valg, så jeg synes, at du skal give det en chance. Som du selv skriver, så begynder du først i skole til januar, så du har masser af tid, til at få hende kørt inde i en rutine der

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

birthee skriver:

Jeg tror du skal tænke det på den måde at så har I god tid til at køre ham ind, han behøves ikke være der så mange timer, og så er det nemmere end når de fx når at blive 1 år... min mor har lige fået et barn i dagpleje på 5 måneder, og det går bare rigtig nemt... Det var så en nødvendighed for denne mor, men det går som sagt godt... Så jeg synes bare du skal sende ham afsted, hvis det er den plads I rigtig gerne vil have til ham I har på hånden nu

Jamen det er det nemlig. Og det er bare nødvendigt at jeg kan starte i behandling til januar, når jeg endelig er blevet godkendt. Ellers går der et helt år.

hvor er det fedt at høre at det kan lade sig gøre

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

EmmaJosephine skriver:

Min datter startede i vuggestue, da hun var seks måneder. Jeg begyndte i skole ugen efter, så ugen før, gik bare med indlæring, og det gik bare RIGTIG godt. Hun har gået der en måned nu, og hun er SÅ glad for det.. Hun har det rigtig godt med pædagoerne, og hun elsker at være sammen med andre børn. 
Hun er også blevet bedre til fremmede mennesker, og blevet god til at spise og lege selv, så vi er positiv overrasket! 
Jeg syntes også, at det var tidligt i starten, at hun skulle starte, når hun knapt var fyldt seks måneder, men jeg fortryder ikke vores valg, så jeg synes, at du skal give det en chance. Som du selv skriver, så begynder du først i skole til januar, så du har masser af tid, til at få hende kørt inde i en rutine der

ej hvor er det godt at høre. Jeg troede stort set jeg var den eneste, der stod i den situation. Synes næsten altid børnene er ældre. 

Synes nemlig også det er rigtigt godt at vi har de to måneder. Så kan vi jo gøre det lige som vi vil.

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

birthee skriver:

Jeg tror du skal tænke det på den måde at så har I god tid til at køre ham ind, han behøves ikke være der så mange timer, og så er det nemmere end når de fx når at blive 1 år... min mor har lige fået et barn i dagpleje på 5 måneder, og det går bare rigtig nemt... Det var så en nødvendighed for denne mor, men det går som sagt godt... Så jeg synes bare du skal sende ham afsted, hvis det er den plads I rigtig gerne vil have til ham I har på hånden nu

Det er jeg virkelig glad for at høre. Benjamin er ihvertfald en af de børn, der sagtens kan. Han er simpelthen så tillidsfuld og fuld af løjer

Anmeld

10. september 2011

birthee

camillakrath skriver:

Jamen det er det nemlig. Og det er bare nødvendigt at jeg kan starte i behandling til januar, når jeg endelig er blevet godkendt. Ellers går der et helt år.

hvor er det fedt at høre at det kan lade sig gøre

Så synes jeg bestemt du skal tage den plads - så er du afklaret omkring det, og skal ikke tænke på hvis han så kommer et sted du ikke bryder dig om  og pøj pøj med behandlingen... ved godt nok ikke hvad det er du skal behandles for, men er knus kan du vel altid bruge

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

DAs mor skriver:

Nu er jeg godt nok pædagog i vuggestue, men der hvor jeg arbejder har vi fået et par stykker der var 6 mdr (bl.a. 2x tvillinger!)  Min erfaring siger at det er dem der har det allernemmest med at blive kørt ind ! - hvordan moderen har det er så en anden sag

Du skal ikke tænke på hvad andre tænker om dig - det får du intet ud af! Gør det du mener er bedst for dit barn og dig

Jamen jeg vil have det fint nok med det pga Benjamins personlighed.

Og det er bare en plads vi rigtig gerne vil ha. Vi kan næsten kigge derover, og er bare super godt. Så tror jeg springer ud i det. Min mor var godt nok lidt fordomsfuld.

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

birthee skriver:

Så synes jeg bestemt du skal tage den plads - så er du afklaret omkring det, og skal ikke tænke på hvis han så kommer et sted du ikke bryder dig om  og pøj pøj med behandlingen... ved godt nok ikke hvad det er du skal behandles for, men er knus kan du vel altid bruge

Jeg skal i behandlig for boderline. Eller det vil sige at jeg "næsten" er færdig

Jeg har allerede taget behandling i halvandet år, men mangler lige det sidste "skub", for at kunne komme ordentligt ud på arbejdsmarkedet

Anmeld

10. september 2011

birthee

camillakrath skriver:

Jeg skal i behandlig for boderline. Eller det vil sige at jeg "næsten" er færdig

Jeg har allerede taget behandling i halvandet år, men mangler lige det sidste "skub", for at kunne komme ordentligt ud på arbejdsmarkedet

Hvad er det for en lidelse??? Kender den ikke lige...

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

camillakrath skriver:

Benjamin sover også to gange om dagen. Og så er han rigtig tillidsfuld. Og FULD af krudt.

Tror altså jeg takker ja til pladsen. Så kan vi jo bare tage det i vores eget tempo.

Ja det synes jeg da i skal.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.