Dagpleje tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

SussieThyssen

camillakrath skriver:

Jeg kan nemlig også se at de tager imod børn fra 6 måneder. Jeg er nok bare bange for at blive dømt som en dårlig mor!

Nogle bliver da nødt til at sende dem i DP før de er et halvt år gamle, pgs arbejdssituation eller studier..så det kan jeg overhovedet ikke se det er et problem..og det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor.
Man er da en værre mor, hvis man ikke sørger for at fremtiden også bliver sikret med studier og arbejde, men bare lader stå til og være ligeglad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

camillakrath

IsabellaCiinea skriver:

Jamen hun er der hver dag fra 7.15 til 16.15 (fredag til 15)

Og det kører bare... De 3 andre børn der er fylder snart 2, og de elsker hende også bare

Ej hvor skønt. Benjamin kommer ikke til at være der så lang tid. Har ikke så mange timer

Og så er jeg faktisk rigtig tryg ved at han har lang tid til at blive kørt ind.

Anmeld

10. september 2011

BellaCiinea

camillakrath skriver:

Ej hvor skønt. Benjamin kommer ikke til at være der så lang tid. Har ikke så mange timer

Og så er jeg faktisk rigtig tryg ved at han har lang tid til at blive kørt ind.

Jamen det skal nok komme til at gå godt =)

Og altså.. han skal jo også sove meget af tiden, så det er altså ikke så slemt =)

Hende her på ½ år sover fra 8.30 til 10 og så igen kl. 12/12.30 til når hun vågner om eftermiddagen...

Vi er meget ude at gå tur, og hun nyder det... Selv da vi var ude i regnvejr den anden dag, der sad hun bare og kiggede ud, fra barnevognen

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

SussieThyssen skriver:

Nogle bliver da nødt til at sende dem i DP før de er et halvt år gamle, pgs arbejdssituation eller studier..så det kan jeg overhovedet ikke se det er et problem..og det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor.
Man er da en værre mor, hvis man ikke sørger for at fremtiden også bliver sikret med studier og arbejde, men bare lader stå til og være ligeglad.

Sådan prøver jeg også at tænke. Jeg skal igang med noget behandling, og det er bare rigtig vigtigt. Og det er det bedste for vores lille familie.

Anmeld

10. september 2011

LinLin

Nu er jeg godt nok pædagog i vuggestue, men der hvor jeg arbejder har vi fået et par stykker der var 6 mdr (bl.a. 2x tvillinger!)  Min erfaring siger at det er dem der har det allernemmest med at blive kørt ind ! - hvordan moderen har det er så en anden sag

Du skal ikke tænke på hvad andre tænker om dig - det får du intet ud af! Gør det du mener er bedst for dit barn og dig

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

IsabellaCiinea skriver:

Jamen det skal nok komme til at gå godt =)

Og altså.. han skal jo også sove meget af tiden, så det er altså ikke så slemt =)

Hende her på ½ år sover fra 8.30 til 10 og så igen kl. 12/12.30 til når hun vågner om eftermiddagen...

Vi er meget ude at gå tur, og hun nyder det... Selv da vi var ude i regnvejr den anden dag, der sad hun bare og kiggede ud, fra barnevognen

Benjamin sover også to gange om dagen. Og så er han rigtig tillidsfuld. Og FULD af krudt.

Tror altså jeg takker ja til pladsen. Så kan vi jo bare tage det i vores eget tempo.

Anmeld

10. september 2011

NinaNymannMadsen

min datter startede da hun var lidt over 6 mdr og vi har kun haft glæde af det, hun har et helt specielt bånd med hendes dagplejemor og har aldrig været ked af at skulle afleveres der.

Anmeld

10. september 2011

camillakrath

NNM skriver:

min datter startede da hun var lidt over 6 mdr og vi har kun haft glæde af det, hun har et helt specielt bånd med hendes dagplejemor og har aldrig været ked af at skulle afleveres der.

Ej hvor er det dejligt at høre, at nogen har haft gode oplevelser med det. Det bekræfter mig i at det godt kan lade sig gøre.

Anmeld

10. september 2011

NinaNymannMadsen

camillakrath skriver:

Ej hvor er det dejligt at høre, at nogen har haft gode oplevelser med det. Det bekræfter mig i at det godt kan lade sig gøre.

ja det kan det sagtens. :d

vi er rigtig glade for hende og det er vores datter også.
nogen dage er det lige før vi ikke kan få hende med hjem fordi hun er så glad for at være det. og hun har ikke tid til at sige farvel fordi hun leger så godt med de andre.

Anmeld

10. september 2011

birthee

Jeg tror du skal tænke det på den måde at så har I god tid til at køre ham ind, han behøves ikke være der så mange timer, og så er det nemmere end når de fx når at blive 1 år... min mor har lige fået et barn i dagpleje på 5 måneder, og det går bare rigtig nemt... Det var så en nødvendighed for denne mor, men det går som sagt godt... Så jeg synes bare du skal sende ham afsted, hvis det er den plads I rigtig gerne vil have til ham I har på hånden nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.