SE HER!!! Den fedeste voksipose :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Glad Giraf

schonert skriver:

Så kunne det godt være jeg ville have en .. 

Skal lige overbevise kæresten ;D

Det synes jeg da at du skal gøre

synes selv at det er super fedt at få sin helt egen udgave, som ingen andre har

men du finder bare det stof du vil have, både indvendigt og udvendigt også kan du bare vende tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Bb3031

Hej Piger...

Min søster er meget kreativt anlagt og har syet denne fede voksipose til mig... Vi ville i den forbindelse høre om nogen kunne ønske sig en "special lavet" voksipose til jeres lille guldklump

Voksiposen kan laves af præcis det stof i ønsker og med forskellige mærker/lapper hvis dette ønskes...

Tanken er at i går ind på stof2000.dk og finder det materiale i ønsker også sørger vi for at købe stoffet/dyner m.m. og sender den til jer...

Prisen ville ligge på ca. 800-1000kr, hvilket er meget billigt. Dem man køber i butikkerne koster hurtigt over 2000kr. Her får man den lige som man ønsker både farve- og materiale mæssigt, ingen masse produktion Man kunne f.eks. lave en i cowboystof hvis dette ønskes...

Vend endeligt tilbage hvis det kunne have interesse

Billederne er af min egen voksipose, som er lavet i meget simpelt babyfløjl og fleece indeni, men kan sagtens laves vildere

Hej

Jeg kunne godt være interesseret.

Skal lige være sikker på at jeg har forstået det rigtigt:

Jeg gå ind på stof2000.dk og sende dig en besked om hvilke stof jeg ønsker? Så køber i stof og dyne, syr voksiposen, modtager betalingen fra mig og så sender I den afsted?

Og hvad betyder det, at der er lapper på?

Anmeld

5. oktober 2011

Glad Giraf

Peiner skriver:

Hej

Jeg kunne godt være interesseret.

Skal lige være sikker på at jeg har forstået det rigtigt:

Jeg gå ind på stof2000.dk og sende dig en besked om hvilke stof jeg ønsker? Så køber i stof og dyne, syr voksiposen, modtager betalingen fra mig og så sender I den afsted?

Og hvad betyder det, at der er lapper på?

Lige præcis... Eller dvs du finder stof og overfører 500 til materialer, så bestiller vi stof hjem, køber dyner, snore, velcro og hvad der ellers skal bruges... Modtager resten af betalingen fra dig og sender den afsted

med lapper mener jeg bare at man på stof2000.dk kan finde forskellige lapper, strygemærker og andre fine ting man kan sy på posen også som pynt

Anmeld

5. oktober 2011

Bb3031

Lige præcis... Eller dvs du finder stof og overfører 500 til materialer, så bestiller vi stof hjem, køber dyner, snore, velcro og hvad der ellers skal bruges... Modtager resten af betalingen fra dig og sender den afsted

med lapper mener jeg bare at man på stof2000.dk kan finde forskellige lapper, strygemærker og andre fine ting man kan sy på posen også som pynt

Arh, nu er jeg med på hvad lapper er

Jamen jeg tager lige et kik på siden og så vender jeg tilbage til dig inden for de næste par dage.

Hvor lang er den forresten? Min søn er ikke helt baby mere. Han 12 16 mdr gammel og måler 86 cm. Kan den du til ham tror du?

Anmeld

5. oktober 2011

Glad Giraf

Peiner skriver:

Arh, nu er jeg med på hvad lapper er

Jamen jeg tager lige et kik på siden og så vender jeg tilbage til dig inden for de næste par dage.

Hvor lang er den forresten? Min søn er ikke helt baby mere. Han 12 16 mdr gammel og måler 86 cm. Kan den du til ham tror du?

Perfekt jeg mener at den hun lavede til mig er omkring 90-95 cm lang i liggemålet, for så passer den lige ned i barnevognen, men er sikker på at hun godt kan lave den omkring en meter hvis det passer bedre så den lille fyr ikk vokser ud af den lige ned det samme

Anmeld

5. oktober 2011

Bb3031

Nina1988 skriver:

Perfekt jeg mener at den hun lavede til mig er omkring 90-95 cm lang i liggemålet, for så passer den lige ned i barnevognen, men er sikker på at hun godt kan lave den omkring en meter hvis det passer bedre så den lille fyr ikk vokser ud af den lige ned det samme

Hvis du vil spørge hende om det, vil det være super

Jeg har nemlig en katvig MPD pose, som han brugte sidste år, men den voksede han allerede ud af inden vinteren var ovre. Den er ikke særlig lang.Kan hun lave den med stropper?

Anmeld

5. oktober 2011

Glad Giraf

Peiner skriver:

Hvis du vil spørge hende om det, vil det være super

Jeg har nemlig en katvig MPD pose, som han brugte sidste år, men den voksede han allerede ud af inden vinteren var ovre. Den er ikke særlig lang.Kan hun lave den med stropper?

Hun kan sagtens lave den længere, men kan desværre ikke lae stropper i da det ikke fungerer uden en plade i bunden... Og sådan en kan hun desværre ikke putte i

Anmeld

8. oktober 2011

Bb3031

Nina1988 skriver:

Hun kan sagtens lave den længere, men kan desværre ikke lae stropper i da det ikke fungerer uden en plade i bunden... Og sådan en kan hun desværre ikke putte i

Hej igen.

Je gkan desværre ikke sinde noget stof inde på siden, hvor er af interesse, som indtil videre melder jeg fra.

Anmeld

11. oktober 2011

Glad Giraf

Peiner skriver:

Hej igen.

Je gkan desværre ikke sinde noget stof inde på siden, hvor er af interesse, som indtil videre melder jeg fra.

Nå okay... ellers kan du evt kigge på stofogstil.dk... vil bar anbefale og vælge fleece indvendig, det er super lækkert

Anmeld

11. oktober 2011

Bb3031

Nina1988 skriver:

Nå okay... ellers kan du evt kigge på stofogstil.dk... vil bar anbefale og vælge fleece indvendig, det er super lækkert

Hej igen.

Kan hun sy betræk til en voksipose.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.