SE HER!!! Den fedeste voksipose :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

Maja88

hvad vil den koste hvis jeg vil have en i denim med lapper på, med ulddyne til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Glad Giraf

Maja88 skriver:

Kan jeg få dig til at skrive navnene på lapperne, så spørger jeg hende imorgen

Anmeld

2. oktober 2011

Nolle

Nina1988 skriver:

Hej Piger...

Min søster er meget kreativt anlagt og har syet denne fede voksipose til mig... Vi ville i den forbindelse høre om nogen kunne ønske sig en "special lavet" voksipose til jeres lille guldklump

Voksiposen kan laves af præcis det stof i ønsker og med forskellige mærker/lapper hvis dette ønskes...

Tanken er at i går ind på stof2000.dk og finder det materiale i ønsker også sørger vi for at købe stoffet/dyner m.m. og sender den til jer...

Prisen ville ligge på ca. 800-1000kr, hvilket er meget billigt. Dem man køber i butikkerne koster hurtigt over 2000kr. Her får man den lige som man ønsker både farve- og materiale mæssigt, ingen masse produktion Man kunne f.eks. lave en i cowboystof hvis dette ønskes...

Vend endeligt tilbage hvis det kunne have interesse

Billederne er af min egen voksipose, som er lavet i meget simpelt babyfløjl og fleece indeni, men kan sagtens laves vildere

Hvis det nu jeg er flader i .. Hvornår kan den så være færdig ?

Anmeld

2. oktober 2011

Glad Giraf

schonert skriver:

Hvis det nu jeg er flader i .. Hvornår kan den så være færdig ?

Lige så snart stoffet er kommet hjem syet hun den og sender den afsted... så vil gætte på en 5 hverdage ca

Anmeld

2. oktober 2011

Nolle

Nina1988 skriver:

Lige så snart stoffet er kommet hjem syet hun den og sender den afsted... så vil gætte på en 5 hverdage ca

det hurtig

hvad med betaling ?

Anmeld

2. oktober 2011

Malli

Jeg har ikke lige læst hele tråden, men hvis det er muligt at hun syr betræk til duni duo, så vil jeg også gerne vide en pris 

Anmeld

3. oktober 2011

Glad Giraf

schonert skriver:

det hurtig

hvad med betaling ?

Man betaler de 500 til materialer, når så den er færdig betaler man resten, også bliver den sendt... så kan man dele betalingen lidt op...

man kan selvfølgeligt også betale det hele på en gang hvis man hellere vil det

Anmeld

3. oktober 2011

Glad Giraf

Maja88 skriver:

5-600 kr... der må jeg bare have dig til at lave en lille tegning med mål, da det ikk har været muligt at finde målene

Anmeld

5. oktober 2011

Glad Giraf

Malli skriver:

Jeg har ikke lige læst hele tråden, men hvis det er muligt at hun syr betræk til duni duo, så vil jeg også gerne vide en pris 

Så lige at jeg havde fået citeret det forkerte indlæg... Sorry

men det vil koste 5-600 kr, inkl alt dvs materialer, Porto og det hele... Det eneste det kræver er at du kan sende en lille tegning med nogle mål, da de ikke er til at finde nogle steder... Det kan bare gøres på mail

Anmeld

5. oktober 2011

Nolle

Nina1988 skriver:

Man betaler de 500 til materialer, når så den er færdig betaler man resten, også bliver den sendt... så kan man dele betalingen lidt op...

man kan selvfølgeligt også betale det hele på en gang hvis man hellere vil det

Så kunne det godt være jeg ville have en .. 

Skal lige overbevise kæresten ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.