SE HER!!! Den fedeste voksipose :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Glad Giraf

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja det må du rigtig gerne, ellers har jeg nok glemt det

Sender den med det samme så jeg heller ikk glemmer det, også skal jeg gøre hvad jeg kan for at skrive når vi nærmer os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Malonde1985

Den er super fin ;-) har en voksi og ku da være fedt med nyt betræk, men så meget bruger han den ikke og 600,- er mange penge bare et betræk desværre . Men din søster ser ud til at være rigtig dygtig :-) håber hun får nogle ordrer ind :-)

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Malonde1985 skriver:

Den er super fin ;-) har en voksi og ku da være fedt med nyt betræk, men så meget bruger han den ikke og 600,- er mange penge bare et betræk desværre . Men din søster ser ud til at være rigtig dygtig :-) håber hun får nogle ordrer ind :-)

Når du regner prisen på stof ud, plus snore; velcro og porto og hvad hun ellers har af udgifter, er det utroligt lidt hun tjener... for det tager også godt og vel 5 timer at lave den, plus tid til at købe tingene..

Så jeg synes det er en utrolig billig pris hun har sat... men du er velkommen til at vende tilbage hvis du ombestemmer dig

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Maja88 skriver:

jo men var bare fordi du sagde jeg skunne skifte det til baby og juniordyne...

det er da bare en standard str. som der er i

Hej igen... har lige snakket ned hende, til min har hun brugt en microfiberdyne, hun kan godt lave den med uld dyne, men da de vidst er ret dyre, må prisen også blive en lille smule højere

Anmeld

28. september 2011

Hvem?

Nina1988 skriver:

Hej Piger...

Min søster er meget kreativt anlagt og har syet denne fede voksipose til mig... Vi ville i den forbindelse høre om nogen kunne ønske sig en "special lavet" voksipose til jeres lille guldklump

Voksiposen kan laves af præcis det stof i ønsker og med forskellige mærker/lapper hvis dette ønskes...

Tanken er at i går ind på stof2000.dk og finder det materiale i ønsker også sørger vi for at købe stoffet/dyner m.m. og sender den til jer...

Prisen ville ligge på ca. 800-1000kr, hvilket er meget billigt. Dem man køber i butikkerne koster hurtigt over 2000kr. Her får man den lige som man ønsker både farve- og materiale mæssigt, ingen masse produktion Man kunne f.eks. lave en i cowboystof hvis dette ønskes...

Vend endeligt tilbage hvis det kunne have interesse

Billederne er af min egen voksipose, som er lavet i meget simpelt babyfløjl og fleece indeni, men kan sagtens laves vildere

Har ik li læst hele tråden igennem, men hva hvis man har dynerne og bare gerne vil have nyt betræk???

Anmeld

28. september 2011

Maja88

Nina1988 skriver:

Hej igen... har lige snakket ned hende, til min har hun brugt en microfiberdyne, hun kan godt lave den med uld dyne, men da de vidst er ret dyre, må prisen også blive en lille smule højere

hvad vil en lille smule dyrere sige????

Anmeld

28. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er den bare super flot!!!

Hvis det ikke havde været fordi at jeg allerede er i besiddelse af en Voksi pose, så havde jeg med garanti bestilt en hos dig.

Håber du får solgt en masse!

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Maja88 skriver:

hvad vil en lille smule dyrere sige????

Jeg ved det ikk, for jeg ved ikke hvad en uld dyne koster, men hun laver en pris ud fra de materialer du ønsker...

Så du kan finde de stoffer du ønsker ogsa undersøger vi hvad dynen koster også kan vi snakke om det

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor er den bare super flot!!!

Hvis det ikke havde været fordi at jeg allerede er i besiddelse af en Voksi pose, så havde jeg med garanti bestilt en hos dig.

Håber du får solgt en masse!

Den er nemlig så fed... hun er rigtig dygtig, også er jeg bare mega fan af specielle og personlige ting

Hun laver også betrækket alene hvis det er

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Bondefruen skriver:

Har ik li læst hele tråden igennem, men hva hvis man har dynerne og bare gerne vil have nyt betræk???

Det er helt okay
Så vil det være. Omkring 5-600 kr alt efter materiale, og det er inkl alle materialer, porto osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.