SE HER!!! Den fedeste voksipose :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.525 visninger
76 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Glad Giraf

Hej Piger...

Min søster er meget kreativt anlagt og har syet denne fede voksipose til mig... Vi ville i den forbindelse høre om nogen kunne ønske sig en "special lavet" voksipose til jeres lille guldklump

Voksiposen kan laves af præcis det stof i ønsker og med forskellige mærker/lapper hvis dette ønskes...

Tanken er at i går ind på stof2000.dk og finder det materiale i ønsker også sørger vi for at købe stoffet/dyner m.m. og sender den til jer...

Prisen ville ligge på ca. 800-1000kr, hvilket er meget billigt. Dem man køber i butikkerne koster hurtigt over 2000kr. Her får man den lige som man ønsker både farve- og materiale mæssigt, ingen masse produktion Man kunne f.eks. lave en i cowboystof hvis dette ønskes...

Vend endeligt tilbage hvis det kunne have interesse

Billederne er af min egen voksipose, som er lavet i meget simpelt babyfløjl og fleece indeni, men kan sagtens laves vildere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Glad Giraf

Slet ingen

Anmeld

9. september 2011

Kath.

Nina1988 skriver:

Hej Piger...

Min søster er meget kreativt anlagt og har syet denne fede voksipose til mig... Vi ville i den forbindelse høre om nogen kunne ønske sig en "special lavet" voksipose til jeres lille guldklump

Voksiposen kan laves af præcis det stof i ønsker og med forskellige mærker/lapper hvis dette ønskes...

Tanken er at i går ind på stof2000.dk og finder det materiale i ønsker også sørger vi for at købe stoffet/dyner m.m. og sender den til jer...

Prisen ville ligge på ca. 800-1000kr, hvilket er meget billigt. Dem man køber i butikkerne koster hurtigt over 2000kr. Her får man den lige som man ønsker både farve- og materiale mæssigt, ingen masse produktion Man kunne f.eks. lave en i cowboystof hvis dette ønskes...

Billederne er af min egen voksipose, som er lavet i meget simpelt babyfløjl og fleece indeni, men kan sagtens laves vildere

Den er super lækker, men der er desværre ingen baby på vej hos mig endnu

Anmeld

9. september 2011

Glad Giraf

Kath. skriver:

Den er super lækker, men der er desværre ingen baby på vej hos mig endnu

Det var da ærgeligt... Men nu ved du hvor du kan finde os hvis det bliver nødvendigt  

Anmeld

9. september 2011

Kath.

Nina1988 skriver:

Det var da ærgeligt... Men nu ved du hvor du kan finde os hvis det bliver nødvendigt  

Ja tak 

Anmeld

9. september 2011

moars

Nina1988 skriver:

Hej Piger...

har en duniduo. men ville høre om hun laver "betræk" til dem ?

Anmeld

9. september 2011

Maja_4000

moars skriver:

Også mig

Anmeld

9. september 2011

Glad Giraf

moars skriver:

Hun vil forsøge at finde mønsteret til betrækket... Hvis dette kan lade sig gøre kan hun sagtens lave det...

Ellers kan du evt sende målene på duniduoen, så kan hun forsøge at lave betrænk ud fra dem

Anmeld

9. september 2011

Glad Giraf

Maja_4000 skriver:

Også mig

Hun vil forsøge at finde mønsteret til betrækket... Hvis dette kan lade sig gøre kan hun sagtens lave det...

Ellers kan du evt sende målene på duniduoen, så kan hun forsøge at lave betrænk ud fra dem

Anmeld

9. september 2011

Maja_4000

Nina1988 skriver:

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.