SE HER!!! Den fedeste voksipose :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Glad Giraf

Maja88 skriver:

jamen er der ikke en dyne inde i selve betrækket ligesom på en original en

Jo jo når hun laver dem er der også dyne i, hun syer ikke dynen fast hvis det er det du tænker på... så har du stadig mulighed for at vaske betrækket...

Sorry hvis jeg er lidt langsom, har lidt graviditetshjerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Mikkel's mor <3

super fed, overvejer kraftigt om det lige er sådan en min søn skal have.. hvor i landet er din søster fra ?

Anmeld

28. september 2011

Maja88

Nina1988 skriver:

Jo jo når hun laver dem er der også dyne i, hun syer ikke dynen fast hvis det er det du tænker på... så har du stadig mulighed for at vaske betrækket...

Sorry hvis jeg er lidt langsom, har lidt graviditetshjerne

jo men var bare fordi du sagde jeg skunne skifte det til baby og juniordyne...

det er da bare en standard str. som der er i

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Mikkel's mor <3 skriver:

super fed, overvejer kraftigt om det lige er sådan en min søn skal have.. hvor i landet er din søster fra ?

Ja det er nemlig super fedt at man helt selv kan vælge farver og materiale og lidt lir hvis man lyster
Hun bor i helsingør

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

Nina1988 skriver:

Ja det er nemlig super fedt at man helt selv kan vælge farver og materiale og lidt lir hvis man lyster
Hun bor i helsingør

ja præcis og så er det heller ikke en alle har
hmm du skulle vel ikke vide hvad portoen vil blive ??

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Maja88 skriver:

jo men var bare fordi du sagde jeg skunne skifte det til baby og juniordyne...

det er da bare en standard str. som der er i

Tror at det hun gør er at hun køber en stor dyne som hun klipper og syer til så den passer perfekt ind i betrækket, men hvis du heller vil have en tykkere eller tyndere dyne i, mener jeg at målene passer med en junior + en baby

I min lavede hun to tynde filtdyner (mener jeg det hedder) som hun syede til og klipsede sammen med trykknapper, så jeg kan have et enkelt tyndt tæppe i eller begge to så den er lun og varm

Det er jeg sikker på hun kan lave til dig også

Håber du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært at forklare når det ikk er mig selv der laver den

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Mikkel's mor <3 skriver:

ja præcis og så er det heller ikke en alle har
hmm du skulle vel ikke vide hvad portoen vil blive ??

Aner det ikke desværre.. men hun laver en pris ud fra hvor dyre materialer man skal have... prisen vil være inkl porto og vil vare på 800 - 1000 kr.. det et inkl dyne, stof, snore, velcro, porto, arbejdskraft og hvad der ellers er af udgifter...

Så det er ikke det store hun tjener

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

Nina1988 skriver:

Aner det ikke desværre.. men hun laver en pris ud fra hvor dyre materialer man skal have... prisen vil være inkl porto og vil vare på 800 - 1000 kr.. det et inkl dyne, stof, snore, velcro, porto, arbejdskraft og hvad der ellers er af udgifter...

Så det er ikke det store hun tjener

Jamen så er det jo bare kanon vender helt sikkert tilbage når de kommer børnepenge

Anmeld

28. september 2011

Glad Giraf

Mikkel's mor <3 skriver:

Jamen så er det jo bare kanon vender helt sikkert tilbage når de kommer børnepenge

Det lyder godt... skal jeg evt sende dig en pb så du lettere kan finde mig når det er tid

Anmeld

28. september 2011

Mikkel's mor <3

Nina1988 skriver:

Det lyder godt... skal jeg evt sende dig en pb så du lettere kan finde mig når det er tid

Ja det må du rigtig gerne, ellers har jeg nok glemt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.