Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

baby012

At det er d. 2/1 imorgen så jeg kan nå terminsdatoen hurtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

ønskebørn74

AalborgPigen skriver:

Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!  

OGSÅ HER!!!! AT VÆRE MOR!!!! OG JEG RUGER PT. PÅ 2 SUPER FINE ÆG, JEG FIK LAGT OP IGÅR!!!! WEEEEEEEE!!!!

Anmeld

2. september 2011

Mikkel's mor <3

AalborgPigen skriver:

Åh det lyder som mine forældre.. Da mine forældre blev skilt fortalte de det søndag og tirsdag var min mor flyttet ud og en anden flyttet ind. Og de havde begge en ny.. Jeg snakkede ikke med dem begge i 6 måneder.. Men efterhånden begyndte jeg at snakke med dem igen.. Men det er simpelthen så svært.. Jeg ved NU at den fejl jeg lavede var at prøve at tage parti ved dem begge og så gøre dem glade.. Glemte mig selv og det kæmper jeg stadig med idag.. Og så brugte jeg al min tid på at lære deres nye kærester at kende hvilken egentlig gjorde det værre.. Fordi man føler sig så falsk og presset.. 

Så kan give dig gode råd: MÆRK EFTER INDE I DIG SELV !! Hvordan ønsker du at dette skal ske? Hvordan skal din fremtid se ud med dine forældre? SKal deres valg påvirke dig? 

Ved godt det er svært.. 

hvor vildt at vores historier er så ens..
som det ser ud nu har jeg ikke lyst til at snakke med nogen af dem, og slet ikke lære deres nye bekendskaber at kende.. og har et eller andet sted heller ikke lyst til at invitere dem til vores bryllup..
min mor især har været så ond i hendes måde at tale på at jeg har svært ved at tilgive hende for det.. håber snart mit humør bliver bedre for holder ikke til det ret meget mere har hverken sovet eller spist ordenligt i den tid det har stået på..

Anmeld

2. september 2011

Moar2011

AalborgPigen skriver:

Hvor lang tid har han været væk? Og hvornår kommer han hjem? 

Ja det er adrig sjovt. Min kæreste ansøgte også på et tidspunkt men fik  " heldigvis" afslag.. Jeg tror ikke at min psyke kunne holde det ud .. 

Men godt man er forskellig som person

Ja din søn er godt nok nutsi mutsi cute

ville da ikk ligge skjul på at jeg havde da håbet han oppe fra - men igen jeg så hvor glad han var på de 2år han tog uddannelsen - og det var hans drøm at prøve det , som han nu har fundet ud af ikk var som han troede og er ked af hans valg, da det virkelig er gået op for ham det savn han har og det han går glip af  .. så nu får vi det bedste ud f det

han tog afsted den 2 August, så snart 1månede 1uge - han kommer hjem på leave i december og tager tilbage i december for at tag de sidste uger så slut af febuar kommer han helt hjem

ihh bliver helt rørt

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

AalborgPigen skriver:

Hvad er han med i ?  

Maroon 5

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Mikkel's mor <3 skriver:

hvor vildt at vores historier er så ens..
som det ser ud nu har jeg ikke lyst til at snakke med nogen af dem, og slet ikke lære deres nye bekendskaber at kende.. og har et eller andet sted heller ikke lyst til at invitere dem til vores bryllup..
min mor især har været så ond i hendes måde at tale på at jeg har svært ved at tilgive hende for det.. håber snart mit humør bliver bedre for holder ikke til det ret meget mere har hverken sovet eller spist ordenligt i den tid det har stået på..

Ja det er meget vildt !! 

Nej sådan havde jeg det også.. Og så skal du gøre hvad du føler er det rigtige.. Du skal ikke lade dem presse noget ned over dit hoved.. Det gjorde mine forældre.. Og den dag idag er jeg bare så skuffet..

Fordi ved du, de er voksne og det er deres valg? Ikke DIT Og ikke din skyld.. De kan ikke være det bekendt. De burde være de voksne der hjalp børnene med at komme sig over tabet.. Fordi uanset om man er 5 år eller 50 år. Så er det aldrig sjovt. Man mister trods alt sine trygge rammer.. 

Og hvis du ikke har lyst til at invitere dem til dit bryllup syntes jeg du skal tænke alvorligt over det. Fordi det er DIN dag.. Og ikke deres dag. Hvornår skal i giftes?? 

Mine forældre var også rigtig grove. Og min far sagde bare: " stop med at tude, du er sku voksen""!! Så ved du hvad op i røven med dem. Selvom det er hårdt sagt.. Det har taget mig 2 år at få det bedre med mig selv pga alle de ting jeg påtog mig. Så kan kun sige at du kun skal tænke på dig selv (børn og kæreste) Eftersom det er dem du skal leve dit liv med og ikke dine forældre.. Dine forældre spørger heller aldrig dig om de må noget, hvorfor skal du så spørge dem ?  

Min far har fx lige fået ny kæreste igen for 3 gang. Og har været gift engang. 

Så kan kun sige det mange gange. TÆNK PÅ DIG SELV.. Du lever dit liv, og dine forældre deres liv!! Selvom det ikke er sjovt. 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

OGSÅ HER!!!! AT VÆRE MOR!!!! OG JEG RUGER PT. PÅ 2 SUPER FINE ÆG, JEG FIK LAGT OP IGÅR!!!! WEEEEEEEE!!!!

JUHHHU!!!!!!!!!!!  Krydser finge for dig og håber 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Babyklar skriver:

ville da ikk ligge skjul på at jeg havde da håbet han oppe fra - men igen jeg så hvor glad han var på de 2år han tog uddannelsen - og det var hans drøm at prøve det , som han nu har fundet ud af ikk var som han troede og er ked af hans valg, da det virkelig er gået op for ham det savn han har og det han går glip af  .. så nu får vi det bedste ud f det

han tog afsted den 2 August, så snart 1månede 1uge - han kommer hjem på leave i december og tager tilbage i december for at tag de sidste uger så slut af febuar kommer han helt hjem

ihh bliver helt rørt

Ja sådan har jeg det da selvfølgelig også.. At man skal være glad hvis han er glad.. Men det er da aldrig nemt.. Men godt han snart kommer hjem på leave .. tiden går jo hurtigt.. Men så kan du heldigvis tage en masse billeder og skrive ting ned om jeres søn 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Dansker I Holland skriver:

Maroon 5

Anmeld

2. september 2011

signe.

AalborgPigen skriver:

Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!  

At vi havde råd til at totalrenovere HELE vores landbrugsejendom!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.