Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jemion skriver: Nej overhovede intet udover lidt menses murren og ondt i lænden.. Men men jordemoderen siger at det er gode tegn
Nej overhovede intet udover lidt menses murren og ondt i lænden.. Men men jordemoderen siger at det er gode tegn
Ja det er da et lille tegn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: ja lige præcis ! vi kan ikk gør noget om , selvom han gerne ville .
ja lige præcis ! vi kan ikk gør noget om , selvom han gerne ville .
Nej kan i ikke.. Men tiden går stærkt, selvom det ikke altid føles sådan.. Men er sikker på at det bliver så godt når han kommer hjem
AalborgPigen skriver: HAHAHHA Tror lige jeg fik mavekrampe af at grine.. Mmmm de er også bare goe..
HAHAHHA Tror lige jeg fik mavekrampe af at grine.. Mmmm de er også bare goe..
Haha aaah... Jeg har mavekramper fordi jeg fik dem spist, og nu sidder og smovser en flurry..
MUMS!
foto på lærred skriver: Hi Hi - et overkommenligt ønske Camilla www.foto-paa-laerred.dk Collager og dåbsindbydelser
Hi Hi - et overkommenligt ønske
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Collager og dåbsindbydelser
YES ! Og det gik i opfyldelse..
AalborgPigen skriver: Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!
Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!
Mit er at blive moar !
TR skriver: Mit er at blive moar !
Så er vi 2 Er du igang med PB?
BJNGJ. skriver: Haha aaah... Jeg har mavekramper fordi jeg fik dem spist, og nu sidder og smovser en flurry.. MUMS!
MMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!! Snyd og jeg orker ikke engang at gå ned på MC D !!
At få en lejlighed med 4 værelser - så far og mor kan få sit eget soveværelse med ingen baby i, Laura få sit eget prinsesse-værelse og værelse til nr. 2, når "den" engang dukker op
arj altså, jeg vil ikke være mor lige nu - først om mange uger.
Men mit størst ønske er at vinde en hel masse penge i lotto, så jeg ikke ville behøve at gå på arbejde og slappe af og nyde min graviditet.
Moms
AalborgPigen skriver: MMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!! Snyd og jeg orker ikke engang at gå ned på MC D !!
Jeg orkede heller ikke, og vraltede endnu mere på vej hjem, end derover..
De ligger godt i mavsen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128